DRUKUJ
2019-03-14

Komunalizacja mienia na wniosek gmin

PRZEDMIOT SPRAWY:
Wydanie decyzji o przekazaniu mienia komunalnego na rzecz gmin na ich wniosek.
 
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 10 maja 1990 r. - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
  • wniosek gminy;
  • uchwała Rady Gminy w sprawie przejęcia nieruchomości na mienie komunalne;
  • wyciąg z księgi wieczystej i wypis z ewidencji gruntów;
  • zaświadczenie właściwego Starosty o stanie prawnym nieruchomości na dzień 27.05.1990 r.;
  • zaświadczenie o funkcji w planie zagospodarowania przestrzennego;
  • załącznik graficzny nieruchomości. 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna
 
OPŁATY:
Brak
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego
 
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej w Warszawie w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji Wojewody Pomorskiego
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:
Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200 Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub składać w Kancelarii Ogólnej – pok. 340 ( III piętro )
 
KONTAKT DO OSÓB PROWADZĄCYCH SPRAWY:
nr pokoju: 436, tel. 59 84 68 528
nr pokoju: 424, tel. 59 84 11 067