DRUKUJ
2019-03-27

Rozpatrywanie odwołań od decyzji wydanych przez
starostę/ prezydenta miasta na prawach powiatu/ w
sprawach przekazywania gruntów w trwały zarząd,
jego wygaszania i aktualizacji opłat rocznych

PRZEDMIOT SPRAWY:

Rozpatrywanie odwołań od decyzji wydanych przez starostę (prezydenta miasta na prawach powiatu) w sprawach: przekazywania gruntów w trwały zarząd, jego wygaszania i aktualizacji opłat rocznych.

 

PODSTAWA PRAWNA:

·         Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego

·         Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

 

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

Odwołanie złożone zgodnie z rozdz. 10 K.p.a.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Decyzja administracyjna.

 

OPŁATY:

Brak

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zgodnie z art. 35 § 3 kodeksu postępowania administracyjnego

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA   SPRAWY:

Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:

Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200 Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub składać w Kancelarii Ogólnej – pok. 340 (III piętro)

 

KONTAKT DO OSOBY PROWADZĄCEJ SPRAWY:

 

nr pokoju 426, tel. 59 84 68 529