PRZEDMIOT SPRAWY:
Rozpatrywanie odwołań od decyzji wydanych przez starostę (prezydenta miasta na prawach powiatu) w sprawach: przekazywania gruntów w trwały zarząd, jego wygaszania i aktualizacji opłat rocznych.
PODSTAWA PRAWNA:
· Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
· Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
WYMAGANE DOKUMENTY:
Odwołanie złożone zgodnie z rozdz. 10 K.p.a.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna.
OPŁATY:
Brak
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zgodnie z art. 35 § 3 kodeksu postępowania administracyjnego
TRYB ODWOŁAWCZY:
Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:
Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200 Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub składać w Kancelarii Ogólnej – pok. 340 (III piętro)
KONTAKT DO OSOBY PROWADZĄCEJ SPRAWY:
nr pokoju 426, tel. 59 84 68 529