DRUKUJ
2016-07-25

Zasady internetowej rezerwacji wizyty w Oddziale
ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców

Zasady rejestracji wizyty w Oddziale ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku:

  1. Rezerwując termin wizyty należy pamiętać o tym, że wnioski legalizujące pobyt składa się w ramach legalnego pobytu cudzoziemca w Polsce.
  2. W celu realizacji umówionej wizyty, należy pojawić się w Oddziale ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców co najmniej 5 minut przed umówioną godziną spotkania.
  3. Stawiając się w Urzędzie, należy podejść do biletomatu systemu kolejkowego zlokalizowanego po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klienta Oddziału. Na ekranie biletomatu należy wybrać język obsługi, następnie wybrać opcję: „Wizyta umówiona przez telefon/internet”, po czym wprowadzić czterocyfrowy numer PIN wygenerowany dla rezerwacji (numer PIN znajdować się będzie w wiadomości zwrotnej przesłanej na adres e-mail wskazany w procesie rejestracji wizyty).
  4. Wygenerowany bilet należy zachować i oczekiwać na skierowanie do odpowiedniego stanowiska pracy.
  5. Godzina rezerwacji wizyty jest określona orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec nieznacznym zmianom, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta.
  6. Planując wizytę w Urzędzie, prosimy uwzględnić ewentualne problemy komunikacyjne w Gdańsku i ograniczoną liczbę miejsc parkingowych w okolicach Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku.
  7. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania (z uwzględnieniem punktu 2 niniejszej instrukcji) i niewygenerowanie biletu skutkować będzie automatycznym anulowaniem rezerwacji.
  8. Rezerwacja wizyty dotyczy wyłącznie osoby, na której dane personalne wystawiono rezerwację.
  9. Rezerwacja wizyty dla grupy osób (członkowie rodzin, grupy pracownicze) wymaga uzyskania osobnych rezerwacji dla każdej z osób (w tym małoletnich dzieci).
  10. Niedopuszczalne są wszelkie formy zamiany rezerwacji z inną osobą, czy odstępowanie rezerwacji innej osobie (w tym, w zamian za korzyści majątkowe lub inne).
  11. Wszelkie formy nieuprawnionej ingerencji w system rezerwacji wizyty, podobnie jak wszelkie przejawy obrotu rezerwacjami (w tym w celu czerpania korzyści materialnych lub niematerialnych) będą zgłaszane organom ścigania.