DRUKUJ
2016-08-28

Zadania Oddziału Logistyki i Zamówień
Publicznych

Zadania Oddziału Logistyki i Zamówień Publicznych:

  • współudział przy tworzeniu projektu planu finansowego Urzędu;
  • ustalanie potrzeb urzędu w zakresie towarów i usług na podstawie złożonych zapotrzebowań przez wydziały/biura urzędu, analizy zużycia materiałów oraz planu finansowego urzędu w celusporządzenia planu wydatków rzeczowych urzędu;
  • sporządzanie oraz aktualizacja planu wydatków inwestycyjnych;
  • sporządzanie (na podstawie zatwierdzonych zapotrzebowań) zbiorczych wniosków o zaangażowanie środków finansowych,
  • prowadzenie rejestru wniosków o zaangażowania środków finansowych oraz bieżąca analiza i kontrola zgodności faktur ze złożonymi zapotrzebowaniami i zaangażowaniami;
  • dokonywanie zakupów towarów i usług na bieżące utrzymanie urzędu z zastosowaniem procedury P-18 „Postępowanie przy udzielaniu zamówień publicznych” oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym ich rozliczanie, za wyjątkiem zakupów ze środków, którymi dysponują dyrektorzy pełniący w imieniu Wojewody Pomorskiego funkcję dysponenta III stopnia;
  • przygotowywanie projektów umów zleceń, umów o dzieło i innych umów cywilno – prawnych z zakresu działalności Biura Logistyki oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, a także kontrolowanie prawidłowości ich realizacji;
  • bieżąca kontrola zawartych umów pod kątem zgodności ich wartości z dokonanym na ichrealizację zaangażowaniem środków finansowych;
  • przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na potrzeby urzędu;
  • przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie spraw realizowanych przez oddział, w tym: przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, wartości szacunkowej, wymaganych warunków podmiotowych, warunków umownych, kryteriów wyboru oferty;
  • nadzór i koordynacja wszelkich prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Urząd;
  • nadzór i kontrola nad zamówieniami publicznymi udzielanymi w imieniu i na rzecz urzędu przez jednostki przejść granicznych;
  • nadzór nad gromadzeniem zapotrzebowań i informacji od komórek merytorycznych Urzędu niezbędnych do przeprowadzenia zamówień centralnych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej;
  • udział w pracach Stałej Komisji Przetargowej;
  • sporządzanie rocznych planów i sprawozdań dotyczących zamówień publicznych;
  • prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, odwołań uwzględnionych;
  • przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątku urzędu;
  • prenumerata periodyków i prasy codziennej, a także zakup specjalistycznych wydawnictw dla potrzeb Urzędu;
  • prowadzenie spraw związanych z telefonią komórkową oraz stacjonarną;
  • prowadzenie i obsługa elektronicznego programu środków trwałych OPTI-est związanego z ewidencją wszystkich składników majątku posiadanego przez Urząd;
  • uzgadnianie stanów ilościowo – wartościowych z syntetyką Wydziału Finansów i Budżetu z uwzględnieniem wszelkich zmian wynikających z należytej dokumentacji w przypadku środków trwałych z podziałem na grupy;
  • obsługa modułu MAGAZYN systemu finansowo - księgowego SENTE w zakresie przyjęcia PZ oraz rozchodu wewnętrznego RW;
  • prowadzenie magazynu sprzętu nowego dla potrzeb urzędu;
  • prowadzenie magazynów urzędu, w tym: artykułów spożywczych, materiałów biurowych,środków czystości, magazynu konserwatorów oraz magazynu transportu.
  • prowadzenie spraw ewidencji przedmiotów przekazywanych pracownikom do indywidualnego użytkowania w tym również odzieży ochronnej;
  • prowadzenie gospodarki drukami i formularzami na potrzeby urzędu;
  • zlecanie usług poligraficznych/drukarskich dla urzędu;
  • zamawianie: pieczęci urzędowych, pieczątek, stempli, ogłoszeń prasowych, tablic urzędowych, tłumaczeń itp.;
  • likwidacja pieczęci oraz pieczątek urzędowych;
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku za wyjątkiem ubezpieczenia komunikacyjnego;
  • prowadzenie spraw związanych z naprawami sprzętu i wyposażenia biurowego będącego na stanie urzędu;
  • obsługa sal konferencyjnych urzędu;
  • obsługa recepcyjna budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 36 w Sopocie;
  • przygotowywanie i aktualizacja projektów aktów wewnętrznych, tj. zarządzeń Dyrektora Generalnego, Dyrektora Biura z zakresu wykonywanych zadań;
  • prowadzenie rejestru reklamacji;
  • sporządzanie i przekazywanie do Marszałka Województwa Pomorskiego rocznego sprawozdania o wytwarzanych odpadach oraz gospodarowaniu odpadami;
  • redakcja strony Biuletynu Informacji Publicznej (SSDiP) w zakresie zadań merytorycznychrealizowanych przez biuro oraz redakcja strony internetowej w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz badania rynku na zakup towarów i usług o wartości poniżej progu 130 tys. zł;