DRUKUJ
2023-03-08

Samodzielne stanowisko pracy do spraw budżetu i
pomocy technicznej

Do zadań realizowanych przez samodzielne stanowisko pracy do spraw budżetu i pomocy technicznej należy:

  1. przygotowywanie, realizacja i rozliczanie projektów wdrażanych przez urządw ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
  2. przygotowanie dokumentacji do kontroli trwałości projektów zrealizowanych przez urząd ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
  3. opracowanie projektu budżetu wydziału w układzie tradycyjnym w roku poprzedzającym rok budżetowy;
  4. opracowanie projektu planu finansowego urzędu w części dotyczącej budżetu wydziału, na podstawie wielkości wynikających z ustawy budżetowej;
  5. opracowanie projektu budżetu zadaniowego oraz sprawozdań z jego wykonania w części zadań realizowanych przez wydział;
  6. przygotowanie rocznego planu pracy wydziału oraz sprawozdań z jego realizacji;
  7. sporządzanie oraz aktualizacja analizy ryzyka zadań realizowanych przez wydział;
  8. przygotowanie oraz aktualizacja procedur zawartych w „Instrukcji Wykonawczej Kontrolera Krajowego w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku” w części dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
  9. przygotowanie propozycji aktualizacji regulaminu urzędu oraz regulaminu organizacyjnego wydziału oraz koordynacja prac w tym zakresie w ramach całego wydziału;
  10. przygotowanie projektów upoważnień Wojewody Pomorskiego.

 

Stanowiska pracy pracowników realizujących zadania Kontrolera Krajowego w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz ich wyposażenie współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027.