DRUKUJ
2023-03-14

Jak złożyć dokumenty?

 

image

 

 

Zatrudniamy kandydatów wyłonionych w drodze otwartego i konkurencyjnego naboru.
Zależy nam na osobach, które zapewnią sprawne funkcjonowanie administracji rządowej


 

W naborze może wziąć udział każdy, kto spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu.

 

Nasze ogłoszenia znajdziesz:

  • na tablicy informacyjnej przy Zespole Obsługi Klienta w siedzibie PUW, adres: ul. Okopowa  21/27

 

 Po wybraniu ogłoszenia, które Cię interesuje:

  • sprawdź, czy spełniasz wymagania 

  • przygotuj wymagane dokumenty i oświadczenia

  • złóż dokumenty aplikacyjne

 

 Dokumenty, które musisz złożyć

 

Złóż wszystkie wymagane dokumenty oraz oświadczenia:

 

  1. list motywacyjny oraz CV

  2. kserokopię/ skan dokumentów potwierdzających wykształcenie

  3. oświadczenia o:

  • posiadaniu obywatelstwa polskiego (bądź oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - w przypadku wskazania w ogłoszeniu, że poza obywatelami polskimi mogą się o nie ubiegać także cudzoziemcy),

  • o nieskazaniu kandydata prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe, 

  • korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Na kopercie oraz w liście motywacyjnym wpisz  informacje o numerze naboru, który jest określony w ogłoszeniu (np. 1/23) oraz swoje dane.

 

W ogłoszeniu może znaleźć się informacja o innych, wymaganych w procesie naboru dokumentach, np. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.

 

Dokumenty przyjmujemy w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenia.

 

Oferty osób na stanowiska, na które nie został ogłoszony nabór - nie będą rozpatrywane.

 

 

Jak złożyć aplikację?

  • osobiście w punkcie przyjęć korespondencji w holu budynku urzędu przy wejściu „B” ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk (poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7.45 - 15.45, wtorek w godzinach 7.45 - 18.00)

  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej

 

Kiedy złożyć aplikację?

 

Termin składania aplikacji znajdziesz w ogłoszeniu o naborze. Jeśli prześlesz dokumenty pocztą pamiętaj, że  o dotrzymaniu terminu zadecyduje data stempla pocztowego.

 

Uwaga: Jeśli spełniłeś wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu, to powiadomimy cię telefonicznie lub e-mailowo o terminie kolejnego etapu naboru.