Jak złożyć dokumenty?
Zatrudniamy kandydatów wyłonionych w drodze otwartego i konkurencyjnego naboru.
Zależy nam na osobach, które zapewnią sprawne funkcjonowanie administracji rządowej
W naborze może wziąć udział każdy, kto spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu.
Nasze ogłoszenia znajdziesz:
-
na stronie BIP KPRM https://nabory.kprm.gov.pl/
-
na stronie BIP Urzędu https://uwgdansk.bip.gov.pl/oferty-pracy/
-
na tablicy informacyjnej przy Zespole Obsługi Klienta w siedzibie PUW, adres: ul. Okopowa 21/27
Po wybraniu ogłoszenia, które Cię interesuje:
-
sprawdź, czy spełniasz wymagania
-
przygotuj wymagane dokumenty i oświadczenia
-
złóż dokumenty aplikacyjne
Dokumenty, które musisz złożyć
Złóż wszystkie wymagane dokumenty oraz oświadczenia:
-
list motywacyjny oraz CV
-
kserokopię/ skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
oświadczenia o:
-
posiadaniu obywatelstwa polskiego (bądź oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - w przypadku wskazania w ogłoszeniu, że poza obywatelami polskimi mogą się o nie ubiegać także cudzoziemcy),
-
o nieskazaniu kandydata prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
korzystaniu z pełni praw publicznych.
Na kopercie oraz w liście motywacyjnym wpisz informacje o numerze naboru, który jest określony w ogłoszeniu (np. 1/23) oraz swoje dane.
W ogłoszeniu może znaleźć się informacja o innych, wymaganych w procesie naboru dokumentach, np. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Dokumenty przyjmujemy w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenia.
Oferty osób na stanowiska, na które nie został ogłoszony nabór - nie będą rozpatrywane.
Jak złożyć aplikację?
-
osobiście w punkcie przyjęć korespondencji w holu budynku urzędu przy wejściu „B” ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk (poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7.45 - 15.45, wtorek w godzinach 7.45 - 18.00)
-
za pośrednictwem poczty tradycyjnej
-
za pośrednictwem profilu zaufanego ePUAP; (dodatkowe informacje dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych znajdziesz na stronie BIP urzędu w zakładce „Dla klienta > Doręczanie dokumentów elektronicznych”)
Kiedy złożyć aplikację?
Termin składania aplikacji znajdziesz w ogłoszeniu o naborze. Jeśli prześlesz dokumenty pocztą pamiętaj, że o dotrzymaniu terminu zadecyduje data stempla pocztowego.
Uwaga: Jeśli spełniłeś wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu, to powiadomimy cię telefonicznie lub e-mailowo o terminie kolejnego etapu naboru.