odwołania od decyzji w sprawach zameldowania i
wymeldowania
PRZEDMIOT SPRAWY:
Rozpatrzenie odwołania wniesionego przez stronę od decyzji organu gminy w sprawie meldunkowej
PODSTAWA PRAWNA:
ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności - tekst jednolity Dz.U z 2017 roku, poz.657
WYMAGANE DOKUMENTY:
zgodnie z art. 128 Kodeksu postępowania administracyjnego odwołanie nie wymaga szczegółowego uzasadnienia.
Wystarczy jedynie, jeżeli z odwołania wynika, że strona nie jest zadowolona z wydanej decyzji.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
w drodze decyzji administracyjnej
OPŁATY:
Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej za wniesione odwołanie nie pobiera się żadnych opłat
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 § 3 Kpa wynosi miesiąc od dnia otrzymania odwołania
TRYB ODWOŁAWCZY:
odwołanie powinno być wniesione w terminie 14 dni od daty doręczenia stronie orzeczenia organu I instancji za pośrednictwem tego organu
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osób prowadzących sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 753, 58 3077 622, 58 3077 573, 58 3077 257), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.