Kompetencje Dyrektora
Kompetencje Dyrektora Biura ds. Obsługi Delegatury:
1. Ogólne kierownictwo i nadzór nad Biurem do spraw Obsługi Delegatury;
2. Pełnienie funkcji dysponenta III stopnia w zakresie realizacji dochodów ujętych w planie dochodów Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego;
3. Podejmowanie decyzji i podpisywanie pism z upoważnienia wojewody w sprawach określonych zakresem działania,
4. Koordynacja pracy delegatury urzędu;
5. Gospodarowanie posiadanym mieniem delegatury urzędu;
6. Zapewnienie obsługi kancelaryjnej, transportowej i informatycznej delegatury urzędu;
7. Nadzór nad całokształtem zadań realizowanych przez biuro;
8. Bezpośredni nadzór nad Oddziałem Realizacji Dochodów i Windykacji;
9. Bezpośredni nadzór nad wieloosobowym samodzielnym stanowiskiem pracy do spraw
obsługi delegatury oraz samodzielnym stanowiskiem ds. organizacyjno-administracyjnych.