2018-12-05

Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH " 2019

Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziecmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2019

 Wzory umów wraz z załącznikami

  • MODUŁ 1a i 1b 

Dla JST - na utworzenie oraz zapewnienie funkcjonowania miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3:

Załącznik nr 20 - Moduł 1a i b TWORZENIE + FUNKCJONOWANIE - FP  - wzór umowy z załącznikami,

Załącznik nr 21 - Moduł 1a i b TWORZENIE - FP  - wzór umowy z załącznikami - dokumenty do pobrania poniżej,

  • MODUŁ 2 

Dla JST - na zapewnienie funkcjonowania miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3:

Załącznik nr 22 - Moduł 2 FUNKCJONOWANIE - RC  - wzór umowy z załącznikami,

- dokumenty do pobrania poniżej

  • MODUŁ 3

Dla podmiotów innych niż JST - na utworzenie oraz zapewnienie funkcjonowania miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3:

Załącznik nr 23 - Moduł 3 TWORZENIE + FUNKCJONOWANIE - RC  - wzór umowy z załącznikami,

Załącznik nr 24 - Moduł 3 TWORZENIE + FUNKCJONOWANIE - FP  - wzór umowy z załącznikami,

Załącznik nr 25 - Moduł 3 TWORZENIE - RC  - wzór umowy z załącznikami 

Załącznik nr 26 - Moduł 3 TWORZENIE - FP  - wzór umowy z załącznikami

- dokumenty do pobrania poniżej.

  • MODUŁ 4 

Dla podmiotów innych niż JST - na zapewnienie funkcjonowania miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3:

Załącznik nr 27 - Moduł 4 FUNKCJONOWANIE - RC  - wzór umowy z załącznikami - dokumenty do pobrania poniżej.

  • DOKUMENTY DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA :

Załącznik nr 28 - dokumenty do pobrania poniżej,

  • OŚWIADCZENIA RODZICÓW O POMNIEJSZENIU OPŁAT:

Załącznik nr 29 - dokumenty do pobrania poniżej.

 

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA NA ETAPIE KONKURSU „MALUCH+” 2019

 

Załącznik nr 1 – Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2019;

Załącznik nr 2 – Ogłoszenie o konkursie – „MALUCH+” 2019;

Moduł 1a (dla jst)

Załącznik nr 3 –  Oferta konkursowa „MALUCH +” 2019 (moduł 1a dla jst)

Załącznik nr 4 – Kalkulacja kosztów (moduł 1a)

Załącznik nr 5  Program inwestycji

Załącznik nr 6 – Program zadania

Załącznik nr 7 –  Oświadczenie o braku utworzonych przez jst żłobków i klubów dziecięcych wpisanych do  
                             rejestru żłobków i klubów dziecięcych na dzień składania oferty konkursowej

Moduł 1b (dla jst)

Załącznik nr 8 –  Oferta konkursowa „MALUCH +” 2019 (moduł 1b dla jst)

Załącznik nr 9 – Kalkulacja kosztów (moduł 1b)

Załącznik nr 5  –  Program inwestycji

Załącznik nr 6 – Program zadania

Moduł 2  (dla jst)

Załącznik nr 10 – Oferta konkursowa „Maluch +” 2019 (moduł 2 dla jst)

Załącznik nr 11 – Kalkulacja kosztów (moduł 2)

Załącznik nr 12 –  Oświadczenie o przeciętnej miesięcznej liczbie dotowanych przez gminę dzieci w niepublicznych żłobkach i klubach dziecięcych w 2018 r.,

Moduł 3 (podmioty inne niż jst)

Załącznik nr 13 –  Oferta konkursowa „Maluch +”2019 ( moduł 3 podmioty inne niż jst)

Załącznik nr 14 – Kalkulacja kosztów (moduł 3)

Załącznik nr 15 – Opis realizacji zadania

Załącznik nr 16 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
z klauzulą informacyjną,

Moduł 4 (podmioty inne niż jst)

Załącznik nr 17 – Oferta konkursowa „Maluch +” 2019 (moduł 4 podmioty inne niż jst)

Załącznik nr 18 – Kalkulacja kosztów (moduł 4)

Załącznik nr 16 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
z klauzulą informacyjną

 

załącznik nr 19 - wykaz ofert pozostawionych bez rozpatrzenia

 

Kontakt telefoniczny w sprawie Programu "MALUCH+" 2019:

058/ 30 77 581
058/ 30 77 423

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..