2015-03-17

Godziny przyjęć klientów

Obsługę obywateli na terenie województwa pomorskiego prowadzą placówki:

 

Uwaga !!!

W związku z dużym zainteresowaniem naszych klientów w stosunku do analogicznych okresów lat poprzednich otrzymaniem nowego paszportu, prosimy o takie planowanie wizyty w naszych Oddziałach Paszportowych lub Terenowych Punktów Paszportowych, aby Państwa wniosek mógł być przyjęty w godzinach pracy punktów paszportowych.

Czas potrzebny na przyjęcie wniosku paszportowego waha się od 10 do 15 min, natomiast czas potrzebny na wydanie jednego paszportu to ok 5 min.

W związku z tym, prosimy, aby nie zostawiać załatwiania sprawy na sam koniec pracy Oddziału Paszportów i Terenowych Punktów Paszportowych, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób, nie będziemy w stanie obsłużyć wszystkich klientów.



Oddział Paszportów w Gdańsku,

ul. Okopowa 21/27 tel. 58 30 77 120, fax 58 30 20 023.
Adres e-mail - paszporty.gdansk@gdansk.uw.gov.pl
(wejście od ul. Rzeźnickiej, naprzeciwko I Urzędu Skarbowego)

 

Uwaga !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia
2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Oddział Paszportów w Gdańsku w tym dniu będzie nieczynny.
 
Natomiast dniem pracującym będzie 11 maja 2019r. (sobota). W tym dniu przyjmowanie wniosków paszportowych i wydawanie paszportów będzie w godzinach od 8:00 do 15:30.
 
Za utrudnienia przepraszamy.

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 8:00 - 15:30
Wtorek 10:15 - 18:00
Środa 8:00 - 15:30
Czwartek 8:00 - 15:30
Piątek 8:00 - 15:30



Kasa czynna w godzinach: (Kasa przyjmuje płatności dokonywane za pomocą kart płatniczych) 


Poniedziałek 8:00 - 15:00
Wtorek 10:00 - 17:30
Środa 8:00 - 15:00
Czwartek 8:00 - 15:00
Piątek 8:00 - 15:00



Terenowy Punkt Paszportowy w Malborku, 
Plac Słowiański 17 tel. 55 64 60 451
 

Uwaga !!!

W związku z nieobecnością pracownika obsługującego TPP w Malborku
od dnia 26 do 30 kwietnia 2019 punkt paszportowy będzie nieczynny.

W tym czasie wszystkie gotowe dokumenty paszportowe można odebrać w Oddziale Paszportów w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 Gdańsk.

Za utrudnienia przepraszamy

Uwaga !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia
2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Malborku w tym dniu będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.


Uwaga !!!

W związku z nieobecnością pracownika obsługującego TPP w Malborku w dniu 21 czerwca br., punkt paszportowy będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy




Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 8:15 – 14:45
Wtorek 8:15 – 14:45
Środa 10:00 – 16:30
Czwartek 8:15 – 14:45
Piątek 8:15 – 14:45

 
Przerwa 11:30 - 12:00
 


Terenowy Punkt Paszportowy w Starogardzie Gdańskim,
ul. Kościuszki 17A tel. 58 56 14 126

 
Uwaga !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia
2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Starogardzie Gdańskim w tym dniu będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy
 
 
 
Uwaga !!!

Dostosowując godziny pracy TPP Starogardzie Gdańskim do godzin Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim, TPP w dniu 21 czerwca 2019r. (piątek) będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 9:00 - 15:00
Wtorek 8:00 - 15:00
Środa 8:00 - 16:30
Czwartek 8:00 - 15:00
Piątek 8:00- 13:30


Przerwa 12:00 - 12:30


Terenowy Punkt Paszportowy w Tczewie,
ul. Piaskowa 2, tel. 58 77 74 537


 

Uwaga !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia
2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Tczewie w tym dniu będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 9.00 - 15.00
Wtorek 8.00 - 15.00
Środa 8.00 - 15.00
Czwartek 9.30 - 16:30
Piątek 8.00 - 14.30

Przerwa: 12:00 - 12:30



Oddział Paszportów w Gdyni,
ul. Legionów 130, tel. 58 62 26 988, fax 58 62 23 381.
Adres e-mail paszporty.gdynia@gdansk.uw.gov.pl
 

UWAGA !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia 2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Oddział Paszportów w Gdyni w tym dniu będzie nieczynny.

Jednocześnie informujemy, że Urząd będzie czynny w sobotę 11 maja br. w godz: 8:00 – 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.


Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 8.00 - 15.00
Wtorek 11.00 - 18.00
Środa 8.00 - 15.00
Czwartek 8.00 - 15.00
Piątek 8.00 - 15.00 

 

UWAGA !!!

Na terenie Oddziału Paszportów w Gdyni nie ma kasy. Opłatę należy uiścić na konto Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku i dostarczyć potwierdzenie wpłaty w formie papierowej w dniu składania wniosku.



Terenowy Punkt Paszportowy w Chojnicach,
ul. 31 stycznia 56, tel. 52 39 72 845

 

UWAGA !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia 2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Chojnicach w tym dniu będzie nieczynny.

 
Za utrudnienia przepraszamy.


Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 8:00 – 15:00
Wtorek 9:00 – 16:00
Środa 8:00 – 15:00
Czwartek 9:00 – 15:30
Piątek 8:00 – 14:15

 


Terenowy Punkt Paszportowy w Kartuzach,
ul. Hallera 1, tel. 58 68 14 927

 

UWAGA !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia 2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Kartuzach w tym dniu będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 9.00 - 16.00
Wtorek 8.00 - 15.00
Środa 9.00 - 15.00
Czwartek 8.00 - 15.00
Piątek 9.00 - 15.00



Terenowy Punkt Paszportowy w Kościerzynie,
ul. 3 Maja 6, tel. 58 68 00 872

 

UWAGA!!!

Informujemy, że z powodu urlopu pracownika Terenowy Punkt Paszportowy w Kościerzynie będzie nieczynny od dnia 29.04.2019r. do dnia 30.04.2019r.

W dniach 29 - 30 kwietnia br. odbiór wydrukowanych paszportów będzie możliwy jedynie w Oddziale Paszportów w Gdyni przy ul. Legionów 130 w godzinach przyjęć interesantów.

Za utrudnienia przepraszamy.



UWAGA!!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia 2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Kościerzynie w tym dniu będzie nieczynny.


Jednocześnie informujemy, że TPP w Kościerzynie będzie czynny w sobotę 11 maja br. w godz: 8:30 – 14:30.

Za utrudnienia przepraszamy.


Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 8.30 - 15.00
Wtorek 8.30 - 15.00
Środa 8.30 - 16.00
Czwartek 8.30 - 15.00
Piątek 8.00 - 14.00



Terenowy Punkt Paszportowy w Wejherowie,
ul.12 Marca 195, tel. 58 67 24 556

 

UWAGA !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia dnia 2 maja 2019r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Wejherowie w tym dniu będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 9:15  - 16:00
Wtorek 8:00 - 14:30
Środa 8:00 - 14:30
Czwartek 8:00 - 14:30
Piątek 8:00 - 14:30


Przerwa 12:30 – 13:00


Na terenie TPP w Wejherowie nie ma kasy. Opłatę należy uiścić na konto Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku i dostarczyć potwierdzenie wpłaty w formie papierowej w dniu składania wniosku.


Oddział Zamiejscowy w Słupsku,

 

Uwaga !!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia
2 maja 2019 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Oddział Zamiejscowy w Słupsku będzie w tym dniu nieczynny.
 
Oddział Zamiejscowy będzie natomiast czynny 11 maja 2019 r. (sobota).
 
Za utrudnienia przepraszamy.

 

 

ul. Jana Pawła II 1, tel. 59 84 22 677, fax 59 84 22 627.

Informacja dot. odbioru paszportu:  tel. 59 84  68 485 
Adres e-mail paszporty.slupsk@gdansk.uw.gov.pl


Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek   8:00 - 15:30
Wtorek        11:00 - 18:00
Środa           8:00 - 15:30
Czwartek       8:00 - 15:30
Piątek           8:00 - 15:30


Kasa mieści się na III piętrze budynku Delegatury w Słupsku.

Czynna jest codziennie w godzinach: od 8:00 do 15:00, wtorek - od godz 11:00 do 18:00



Terenowy Punkt Paszportowy w Lęborku,
ul. Czołgistów 5, tel. 59 86 22 500.

 
UWAGA!!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia
2 maja 2019 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Lęborku będzie w tym dniu nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.
 
Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek   9:00 - 16:00
Wtorek         9:00 - 15:00
Środa           9:00 - 15:00
Czwartek       9:00 - 15:00
Piątek           9:00 - 15:00

 

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Bytowie,
ul. Domańskiego 2, pokój 103, tel. 59 82 28 000


 

UWAGA!!!

W związku z Zarządzeniem nr 7 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z 9 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia
2 maja 2019 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej informujemy, że Terenowy Punkt Paszportowy w Bytowie będzie w tym dniu nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

UWAGA !!!

 
W związku z urlopem pracownika obsługującego TPP w Bytowie w dniach 4-18 kwietnia 2019 r. punkt paszportowy będzie nieczynny.
 
W dniach 4-23 kwietnia br. odbiór wydrukowanych paszportów będzie możliwy w Oddziale Zamiejscowym w Słupsku, ul. Jana Pawła II 1 w godzinach obsługi klientów.
 
Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o wydanie paszportu zapraszamy do Oddziału Zamiejscowego w Słupsku lub do pozostałych punktów paszportowych na terenie całego kraju.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek       8:00 - 14:30
Środa               8:00 - 14:00
Czwartek          8:00 - 14:00

 

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się