full |
FORMA ZAŁATWIENIA:
pisemne uzgodnienia trasy między innymi z urzędami miast i gmin, Policją i Zarządcami Dróg
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 16 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP ( Dz. U. nr 29, poz. 154 z późn. zm.)
UWAGI:
podmiot wnioskujący jest zobowiązany do przedłożenia informacji o planowanej trasie pielgrzymki nie później niż w terminie 30 dni od daty planowanego przejścia pielgrzymki, gdy pielgrzymka odbywa się na terenie województwa pomorskiego, lub w terminie 60 dni, gdy pielgrzymka odbywa się na terenie conajmniej 2 województw.
- nie zgłasza się przejść pielgrzymek o zasięgu lokalnym - odbywających się na obszarze gmin i nie wychodzących poza granice jednego powiatu
OPŁATY:
nie pobiera się żadnych opłat
WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek o uzgodnienie trasy pielgrzymki wraz ze szczegółową trasą przejścia pielgrzymki w tym:
- data pielgrzymki
- przewidywana liczba uczestników
- zabezpieczenie pielgrzymki (osoby odpowiedzialne)
- koordynator pielgrzymki (dane kontaktowe)
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|
FORMA ZAŁATWIENIA:
pisemne uzgodnienia trasy między innymi z urzędami miast i gmin, Policją i Zarządcami Dróg
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 16 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP ( Dz. U. nr 29, poz. 154 z późn. zm.)
UWAGI:
podmiot wnioskujący jest zobowiązany do przedłożenia informacji o planowanej trasie pielgrzymki nie później niż w terminie 30 dni od daty planowanego przejścia pielgrzymki, gdy pielgrzymka odbywa się na terenie województwa pomorskiego, lub w terminie 60 dni, gdy pielgrzymka odbywa się na terenie conajmniej 2 województw.
- nie zgłasza się przejść pielgrzymek o zasięgu lokalnym - odbywających się na obszarze gmin i nie wychodzących poza granice jednego powiatu
OPŁATY:
nie pobiera się żadnych opłat
WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek o uzgodnienie trasy pielgrzymki wraz ze szczegółową trasą przejścia pielgrzymki w tym:
- data pielgrzymki
- przewidywana liczba uczestników
- zabezpieczenie pielgrzymki (osoby odpowiedzialne)
- koordynator pielgrzymki (dane kontaktowe)
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|