Rodzaje spraw załatwianych w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim
- Biuro Wojewody
- Biuro Kadr i Organizacji
- Biuro Logistyki
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Nieruchomości i Skarbu Państwa
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Wydział Polityki Społecznej
- Wydział Koordynacji Świadczeń
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Kontroli
- Wydział Zdrowia - Pomorskie Centrum Zdrowia Publicznego
- Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Delegatura PUW w Słupsku
Serwis OBYWATEL.GOV.PL - link do strony głównej serwisu
Źródło informacji o usługach, które państwo świadczy dla Obywatela. Każda sprawa, którą chce Obywatel załatwić w urzędzie, traktowana jest jak usługa. W serwisie tym tj. w jednym miejscu zostały zebrane usługi świadczone przez administrację publiczną oraz opisane w prosty i przystępny sposób.
Obecnie w serwisie znajdują się opisy kilkudziesięciu najpopularniejszych usług świadczonych przez administrację publiczną, np. jak wyrobić dowód, paszport, prawo jazdy, czy Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ). Ile to kosztuje, jakie dokumenty trzeba wypełnić i gdzie się zgłosić. Struktura strony systematyzuje usługi administracji publicznej według typowych zdarzeń życiowych. Serwis będzie dalej rozwijany, aktualizowany oraz uzupełniany o kolejne usługi.
222 500 115 (rządowy system informacji telefonicznej - numer centralny)
222 500 134 (rządowy system informacji telefonicznej - numer Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku) Inicjatywa "Obywatel"