Wymagane dokumenty:
Forma załatwienia: stwierdzenie braku zgodności podjętej uchwały z przepisami prawa lub skierowanie do uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego
Termin załatwienia : do 30 dni od dnia złożenia dokumentacji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta W przypadku stwierdzonych niezgodności z przepisami prawnymi - wójt, burmistrz lub prezydent wznawia czynności w niezbędnym zakresie i po usunięciu niezgodności ponownie przedkłada dokumentację formalną organowi nadzoru Wojewody
Podstawa prawna : ustawa z dnia 27.03.2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U nr 80 poz. 717/
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przy ul. Jana Pawła II 1,w Kancelarii Ogólnej, pokój 340 /III piętro/. Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557 lub 558), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.