Zespół Obsługi Klienta
Uprzejmie informujemy, że w dniach 2 listopada 2023 r. oraz 2 stycznia 2024 r. Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku będzie nieczynny.
Zespół Obsługi Klienta Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku umiejscowiony jest w Biurze Logistyki PUW w Oddziale Kancelaria Ogólna.
Głównym celem Zespołu, utworzonego w maju 2002 roku z inicjatywy Wojewody Pomorskiego jest profesjonalna obsługa klienta w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku. W Zespole zgłaszający się klient może uzyskać informacje o kompetencjach komórek organizacyjnych Urzędu, ich lokalizacji, numerach telefonów, a także podstawowe informacje niezbędne do załatwienia spraw w PUW oraz złożyć osobiście pismo skierowane do Urzędu, w tym wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Informacje udzielane są również telefonicznie.
Kontakt:
tel. 58 30 77 695
fax: 58 30 77 317
adres e-mail : zok@gdansk.uw.gov.pl
wejście IV - B
Godziny pracy Zespołu:
Poniedziałek 7.45 - 15.45
Wtorek 7.45 - 18.00
Środa 7.45 - 15.45
Czwartek 7.45 - 15.45
Piątek 7.45 - 15.45
Prowadzone sprawy:
- Skreślenie z rejestru kandydatów zarejestrowanych w byłej Wojewódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Gdańsku oraz wydawanie zaświadczeń niezbędnych przy likwidacji książeczek mieszkaniowych w banku
- Potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego ePUAP
222 500 115(rządowy system informacji telefonicznej - numer centralny)
222 500 134 (rządowy system informacji telefonicznej - numer Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku) Inicjatywa "Obywatel"