2019-01-18

Plan kontroli Wydziału Polityki Społecznej w roku 2019

 



 


l.p.

Temat kontroli

Nazwa jednostki kontrolowanej

Termin przeprowadzenia kontroli w kwartałach

1. 2. 3. 4.

1.

Realizacja zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej zleconych powiatowi przez administrację rządową oraz zadań własnych powiatu w 2018 roku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach

I kwartał

2.

Realizacja zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej zleconych powiatowi przez administrację rządową oraz zadań własnych powiatu w 2018 roku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim

II kwartał

3.

Realizacja zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej zleconych powiatowi przez administrację rządową oraz zadań własnych powiatu w 2018 roku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tczewie

II kwartał

4.

Realizacja zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej zleconych powiatowi przez administrację rządową oraz zadań własnych powiatu w 2018 roku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie

III kwartał

5.

Realizacja zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej zleconych powiatowi przez administrację rządową oraz zadań własnych powiatu w 2018 roku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

IV kwartał

6.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie

I kwartał

7.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Parchowie

II kwartał

8.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Władysławowie

II kwartał

9.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach

III kwartał

10.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie

III kwartał

11.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prabutach

IV kwartał

12.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r. oraz wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lini

IV kwartał

13.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku

I kwartał

14.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Luzinie

I kwartał

15.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchym Dębie

I kwartał

16.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce

II kwartał

17.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy

II kwartał

18.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krokowej

II kwartał

19.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Studzienicach

III kwartał

20.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryjewie

III kwartał

21.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim

IV kwartał

22.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeczenicy

IV kwartał

23.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych gminie przez administrację rządową i zadań własnych dotowanych z budżetu państwa w 2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łebie

IV kwartał

24.

Prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami

Środowiskowy Dom Samopomocy w Gdańsku, ul. Biologiczna 1

I kwartał

25.

Prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami

Środowiskowy Dom Samopomocy w Krzywym Kole 36 - gm. Suchy Dąb

I kwartał

26.

Prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami

Środowiskowy Dom Samopomocy w Człuchowie, ul. Szkolna 3

IV kwartał

27.

Prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami

Środowiskowy Dom Samopomocy w Osieku ul. Wyzwolenia 25 A

IV kwartał

28.

Realizacja powiatowych zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

II kwartał

29.

Realizacja powiatowych zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim

II kwartał

30.

Realizacja powiatowych zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi

III kwartał

31.

Realizacja powiatowych zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku

III kwartał

32.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych na podstawie umów pomiędzy Wojewodą a poszczególnymi organizacjami pozarządowymi w wyniku otwartego konkursu ofert (edycja 2018)

Parafialny Zespół Caritas przy Parafii p.w. Wniebowzięcia NMP w Pelplinie, Plac Mariacki 2

II kwartał

33.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych na podstawie umów pomiędzy Wojewodą a poszczególnymi organizacjami pozarządowymi w wyniku otwartego konkursu ofert (edycja 2018)

Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta - Koło Tczewskie, Tczew ul. Gdańska 6

III kwartał

34.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych na podstawie umów pomiędzy Wojewodą a poszczególnymi organizacjami pozarządowymi w wyniku otwartego konkursu ofert (edycja 2018)

Stowarzyszenie "Na Drodze Ekspresji" w Sopocie, ul. Marynarzy 4

IV kwartał

35.

Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zleconych na podstawie umów pomiędzy Wojewodą a poszczególnymi organizacjami pozarządowymi w wyniku otwartego konkursu ofert (edycja 2018)

Fundacja Inicjatyw Społeczno-Kulturalnych "FORUM" w Gdańsku, ul. Ogarna 26

IV kwartał

36.

Ocena jakości usług bytowych

Dom Pomocy Społecznej "Leśna Oaza", ul. Leśna 8, 76-200 Słupsk

I kwartał

37.

Ocena jakości usług bytowych

Dom Pomocy Społecznej w Gniewie, ul. Gdańska 23, 83-140 Gniew

I kwartał

38.

Ocena jakości usług określonych standardem w art. 68 ustawy o pomocy społecznej

Dom Seniora "Leśne Wrota", ul. Wejherowska 77, 84-252 Kostkowo

II kwartał

39.

Ocena jakości usług określonych standardem w art. 68 ustawy o pomocy społecznej

Dom Opieki "Złota Jesień", ul. Hynka 12, 80-465 Gdańsk

II kwartał

40.

Ocena jakości usług określonych standardem w art. 68 ustawy o pomocy społecznej

Dom Seniora "Victoria" Grażyna Wojtyniak-Chmielewska, ul. Partyzantów 64, 84-230 Rumia

IV kwartał

41.

Ocena jakości usług określonych standardem w art. 68 ustawy o pomocy społecznej

Ośrodek Opiekuńczo-Pielęgnacyjny "Słoneczna Polana" Stara Rogoźnica 1, 77-300 Człuchów

IV kwartał

42.

Ocena jakości usług wspomagających

Dom Pomocy Społecznej, ul. Majkowskiego 3, 84-100 Puck

II kwartał

43.

Ocena jakości usług wspomagających

Dom Pomocy Społecznej, ul. Damroki 1A, 83-322 Stężyca

III kwartał

44.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie

I kwartał

45.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie

II kwartał

46.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich

II kwartał

47.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Dzierzgoniu

III kwartał

48.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gniewinie

IV kwartał

49.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie

IV kwartał

50.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lichnowach

I kwartał

51.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Polu

I kwartał

52.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczółkach

II kwartał

53.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie

II kwartał

54.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku

II kwartał

55.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie

III kwartał

56.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadlinkach

III kwartał

57.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Parchowie

IV kwartał

58.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie

IV kwartał

59.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz w zakresu realizacji rządowego Programu "Dobry start"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórczu

IV kwartał

60.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach

I kwartał

61.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej

I kwartał

62.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borzytuchomiu

II kwartał

63.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Damnicy

III kwartał

64.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy

III kwartał

65.

Poprawność realizacji zadań zleconych gminie przez administrację rządową z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach

IV kwartał

66.

Realizacja i finansowanie szkoleń dla bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

I kwartał

67.

Realizacja i finansowanie szkoleń dla bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

I kwartał

68.

Realizacja i finansowanie szkoleń dla bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

II kwartał

69.

Realizacja i finansowanie szkoleń dla bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

II kwartał

70.

Realizacja i finansowanie szkoleń dla bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

IV kwartał

71.

Współpraca z powiatowymi urzędami pracy w zakresie organizacji szkoleń, przygotowania zawodowego dorosłych i staży

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

I kwartał

72.

Realizacja refundacji podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz dofinansowania dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

II kwartał

73.

Realizacja refundacji podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz dofinansowania dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

III kwartał

74.

Realizacja refundacji podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz dofinansowania dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

IV kwartał

75.

Realizacja refundacji podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz dofinansowania dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

IV kwartał

76.

Zapewnienie dzieciom pieczy zastępczej w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka oraz w placówkach opiekuńczo- wychowawczych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

I kwartał

77.

Zapewnienie dzieciom pieczy zastępczej w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka oraz w placówkach opiekuńczo- wychowawczych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tczewie

II kwartał

78.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żukowie

I kwartał

79.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dziemianach

I kwartał

80.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cewicach

II kwartał

81.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich

II kwartał

82.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borzytuchomiu

II kwartał

83.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliskach

III kwartał

84.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich

III kwartał

85.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brusach

IV kwartał

86.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Helu

IV kwartał

87.

Zapewnienie wsparcia rodzinie przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni

IV kwartał

88.

Zaspokajanie potrzeb dziecka i respektowanie jego praw

Dom na Klifie, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 4, 81-453 Gdynia

I kwartał

89.

Realizacji zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie

III kwartał

90.

Przestrzeganie standardów opieki i wychowania, o których mowa w przepisach dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych

Dom dla Dzieci w Dzierzgoniu, ul. Spokojna 1, 82-440 Dzierzgoń

III kwartał

91.

Przestrzeganie standardów opieki i wychowania, o których mowa w przepisach dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych

Placówka Socjalizacyjna, Al. Wojska Polskiego 503B, 83-200 Malbork

IV kwartał

92.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

MEMLING SECURITY Sp. z o.o., ul. Biała 7A, 80-435 Gdańsk

I kwartał

93.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Spółdzielnia Niewidomych "SINOL", ul. Bażyńskiego 32, 80-309 Gdańsk

I kwartał

94.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe „IMPULS” mgr inż. Władysław Fediuk zpchr, ul. Jelenia 2, 80-336 Gdańsk

I kwartał

95.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

ATUT Sp. z o.o., ul. Jerzego Waszyngtona 1, 81-342 Gdynia

I kwartał

96.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

GLANTZ II Sp. J. B. Palkowska, A. Palkowski, ul. Jana z Kolna 12, 81-525 Gdynia

I kwartał

97.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Chemiczno-Poligraficzna Spółdzielnia Inwalidów „POLIPOL” zpchr, ul. Wałowa 17, 80-858 Gdańsk

I kwartał

98.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Spółdzielnia Inwalidów RÓWNOŚĆ, ul. Pomorska 10, 89-650 Czersk

I kwartał

99.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych inż. K. Ginter, ul. Kolejowa 4, 89-600 Chojnice

II kwartał

100.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Chojnicka Spółdzielnia Socjalna, Aleja Matki Bożej Fatimskiej 21, 89-600 Chojnice

II kwartał

101.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

P.P.H.U. „LESTER”, ul. Długa 44, 82-500 Kwidzyn

II kwartał

102.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

„ANKRIS” PHU Andrzej Kurzak, ul. Lutosławskiego 22, 76-200 Słupsk

II kwartał

103.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

„JANTAR” Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk

II kwartał

104.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

„JANTAR 2” Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk

II kwartał

105.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe TEGRA Puszcz, G. Radziemski, ul. Kwiatowa 2, 77-300 Człuchów

II kwartał

106.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

„GRYF” Sp. z o. o., ul. Szczecińska 59A, 76-200 Słupsk

II kwartał

107.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

„JANTAR 3” Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk

II kwartał

108.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.)

Zakład Ochrony Osób i Mienia „WARTA” Artur Anyż, ul. Słowackiego 25, 84-300 Lębork

II kwartał

109.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„AGOPOL - EKOTRADE” Sp. z o.o. ZPChr, ul. Bohaterów Westerplatte 64, 76-200 Słupsk

III kwartał

110.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

Zakład Produkcji Odzieży Ochronnej, ul. Słomińskiego 40, 77-130 Lipnica

III kwartał

111.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „DUET” Spółka Jawna, ul. Kwiatowa 2, 77-300 Człuchów

III kwartał

112.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BARBARA Kurzelewscy i Niedźwiedź Sp. J., ul. Towarowa 7, 77-300 Człuchów

III kwartał

113.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„EUROBUD” Chajewscy Spółka Jawna, ul. Skarszewska 5, 83-200 Starogard Gdański

III kwartał

114.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

Buda Spółka Jawna, ul. Główna 1A, 83-200 Koteże

III kwartał

115.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„MASZROL” Sp. z o. o., Sp. K., Siwiałka, 83-209 Godziszewo

III kwartał

116.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„Hotton Hotel” Sp. z o. o., ul. Św. Piotra 8, 81-347 Gdynia

III kwartał

117.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„MEBLOMAK” Sp. z o. o., ul. Szkutników 2, 84-232 Rumia

III kwartał

118.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„VECTRA” S.A., Al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia

III kwartał

119.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

BERIAN Sp. z o.o., Kościeleczki 10A, 82-200 Malbork

III kwartał

120.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

„POLMARCO” Sp. z o. o., ul. Derdowskiego 6, 84-360 Łeba

IV kwartał

121.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

Wiking Agencja Ochrony Mienia i Konwoje Witold Stochmiałek, ul. Mławska 7, 81-2014 Gdynia

IV kwartał

122.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

IGIELSKI OCHRONA Sp. z o.o., Sp.K. ul. Św. Kazimierza Królewicza 12, 81-516 Gdynia

IV kwartał

123.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład pracy chronionej warunków i obowiązków określonych w art. 28 ust. 1 pkt 1-3, art. 30 ust. 2b, ust. 4, art. 33 ust. 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

IGIELSKI OCHRONA „IGIELPOL”, ul. Św. Kazimierza Królewicza 12, 81-516 Gdynia

IV kwartał

124.

Kontrola obejmuje badanie spełniania przez zakład aktywności zawodowej warunków i obowiązków określonych w art. 29 ust. 1, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511, z późn. zm.)

Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Żeromskiego 8, 82-400 Sztum

IV kwartał

125.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Kościerzynie Centrum Wypoczynkowo-Szkoleniowe w Garczynie, 83-407 Łubiana

I kwartał

126.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Zakład Domowych Kompleksowych Świadczeń Zdrowotnych i Promocji Zdrowia "Zdrowie" Waldtour-Revita Kaszubskiego Centrum Promocji Zdrowia z Gołubia, ul. por. Dambka 4, 83-316 Stężyca

I kwartał

127.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Ośrodek Wczasowo-Rehabilitacyjny "Bursztyn", ul. Spokojna 17, 84-120 Władysławowo

I kwartał

128.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy w Sobieszewie, ul. Przegalińska 29, 80-680 Gdańsk

II kwartał

129.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy "Wiking" Sp. z o.o., ul. Rybacka 12, 82-103 Stegna

II kwartał

130.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Rehabilitacja Krojanty Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej dr n. med. Tomasz Winiecki, Krojanty ul. 18 Pułku Ułanów Pomorskich 7, 89-620 Chojnice

III kwartał

131.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Hotel "Pekin", ul. Niepodległości 14, 84-120 Władysławowo

III kwartał

132.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy "Bursztyn", ul. Gdańska 4, Jantar, 82-103 Stegna

IV kwartał

133.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Ośrodek "Stawiska", Stawiska 41, 83-431 Stary Bukowiec

IV kwartał

134.

Przestrzeganie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (zgodność informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym)

Centrum Rehabilitacyjno-Lecznicze "MEDPHARMA" Sp. z o.o., ul. Leśna 1a, Nowa Wieś Rzeczna, 83-200 Starogard Gdański

IV kwartał

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..