Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-03-14 14:12:18  Joanna Piotrkowska

Pole full zmieniło wartość z '<div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">PRZEDMIOT SPRAWY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Wydanie decyzji&nbsp;o przekazaniu mienia&nbsp;komunalnego&nbsp;z&nbsp;mocy prawa na&nbsp;rzecz gmin.</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">PODSTAWA&nbsp;PRAWNA:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">ustawa z dnia 10 maja 1990 r. - przepisy wprowadzające ustawę&nbsp;o samorządzie terytorialnym i&nbsp;ustawę&nbsp;o pracownikach&nbsp;samorządowych </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">WYMAGANE DOKUMENTY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">&middot;<span style="line-height: normal; font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span>wyciąg z księgi wieczystej i wypis z ewidencji grunt&oacute;w; </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">&middot;<span style="line-height: normal; font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>zaświadczenie właściwego Starosty o stanie prawnym nieruchomości na dzień 27.05.1990r.;</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">&middot;<span style="line-height: normal; font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>zaświadczenie o funkcji w planie zagospodarowania przestrzennego</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">&middot;<span style="line-height: normal; font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>załącznik graficzny nieruchomości.</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">SPOS&Oacute;B ZAŁATWIENIA SPRAWY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Decyzja administracyjna </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">OPŁATY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Brak</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">TRYB ODWOŁAWCZY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Odwołanie za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej w Warszawie w terminie 14&nbsp;dni od daty doręczenia&nbsp;decyzji&nbsp;Wojewody&nbsp;Pomorskiego </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong>&nbsp;</strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENT&Oacute;W:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:</span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">Pomorski Urząd Wojew&oacute;dzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200&nbsp;Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub&nbsp;składać w Kancelarii Og&oacute;lnej &ndash; pok. 340 ( III piętro )</span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong>KONTAKT DO OS&Oacute;B PROWADZĄCYCH SPRAWY:</strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">nr pokoju: 436, tel. 59 84 68 528</span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">nr pokoju: 424, tel. 59 84 11 067</span></div> ' na '<div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">PRZEDMIOT SPRAWY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Wydanie decyzji&nbsp;o przekazaniu mienia&nbsp;komunalnego&nbsp;z&nbsp;mocy prawa na&nbsp;rzecz gmin.</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">PODSTAWA&nbsp;PRAWNA:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">ustawa z dnia 10 maja 1990 r. - przepisy wprowadzające ustawę&nbsp;o samorządzie terytorialnym i&nbsp;ustawę&nbsp;o pracownikach&nbsp;samorządowych </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">WYMAGANE DOKUMENTY:</span></strong></span><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;"><span style="line-height: normal; font-variant: normal; font-style: normal; font-weight: normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span></span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">- wyciąg z księgi wieczystej i wypis z ewidencji grunt&oacute;w; </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">- zaświadczenie właściwego Starosty o stanie prawnym nieruchomości na dzień 27.05.1990 r.;</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">- zaświadczenie o funkcji w planie zagospodarowania przestrzennego</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black;">- załącznik graficzny nieruchomości.</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-indent: -18pt; margin: auto auto auto 61.5pt; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">SPOS&Oacute;B ZAŁATWIENIA SPRAWY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Decyzja administracyjna </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">OPŁATY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Brak</span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">TRYB ODWOŁAWCZY:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><span style="color: black">Odwołanie za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej w Warszawie w terminie 14&nbsp;dni od daty doręczenia&nbsp;decyzji&nbsp;Wojewody&nbsp;Pomorskiego </span></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong>&nbsp;</strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong><span style="color: black">MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENT&Oacute;W:</span></strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:</span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">Pomorski Urząd Wojew&oacute;dzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200&nbsp;Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub&nbsp;składać w Kancelarii Og&oacute;lnej &ndash; pok. 340 ( III piętro )</span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;"><strong>KONTAKT DO OS&Oacute;B PROWADZĄCYCH SPRAWY:</strong></span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">nr pokoju: 436, tel. 59 84 68 528</span></div> <div style="line-height: normal; text-align: justify;"> <span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">nr pokoju: 424, tel. 59 84 11 067</span></div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
PRZEDMIOT SPRAWY:
Wydanie decyzji o przekazaniu mienia komunalnego z mocy prawa na rzecz gmin.
 
PODSTAWA PRAWNA:
ustawa z dnia 10 maja 1990 r. - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
·      wyciąg z księgi wieczystej i wypis z ewidencji gruntów;
·      zaświadczenie właściwego Starosty o stanie prawnym nieruchomości na dzień 27.05.1990r.;
·       zaświadczenie o funkcji w planie zagospodarowania przestrzennego
·       załącznik graficzny nieruchomości.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna
 
OPŁATY:
Brak
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego
 
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej w Warszawie w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji Wojewody Pomorskiego
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:
Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200 Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub składać w Kancelarii Ogólnej – pok. 340 ( III piętro )
 
KONTAKT DO OSÓB PROWADZĄCYCH SPRAWY:
nr pokoju: 436, tel. 59 84 68 528
nr pokoju: 424, tel. 59 84 11 067
PRZEDMIOT SPRAWY:
Wydanie decyzji o przekazaniu mienia komunalnego z mocy prawa na rzecz gmin.
 
PODSTAWA PRAWNA:
ustawa z dnia 10 maja 1990 r. - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych
 
WYMAGANE DOKUMENTY:   
- wyciąg z księgi wieczystej i wypis z ewidencji gruntów;
- zaświadczenie właściwego Starosty o stanie prawnym nieruchomości na dzień 27.05.1990 r.;
- zaświadczenie o funkcji w planie zagospodarowania przestrzennego
- załącznik graficzny nieruchomości.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna
 
OPŁATY:
Brak
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego
 
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej w Warszawie w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji Wojewody Pomorskiego
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:
Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200 Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub składać w Kancelarii Ogólnej – pok. 340 ( III piętro )
 
KONTAKT DO OSÓB PROWADZĄCYCH SPRAWY:
nr pokoju: 436, tel. 59 84 68 528
nr pokoju: 424, tel. 59 84 11 067
2019-03-14 14:08:22  Joanna Piotrkowska

Utworzono artykuł 203711 o nazwie 'Komunalizacja mienia z mocy prawa na rzecz gmin'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste203711
user_idpuste1286810
resource_idpuste167
namepusteKomunalizacja mienia z mocy prawa na rzecz gmin
category_idpuste1623
language_idpuste1
shortpusteKomunalizacja mienia z mocy prawa na rzecz gmin
fullpuste
PRZEDMIOT SPRAWY:
Wydanie decyzji o przekazaniu mienia komunalnego z mocy prawa na rzecz gmin.
 
PODSTAWA PRAWNA:
ustawa z dnia 10 maja 1990 r. - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
·      wyciąg z księgi wieczystej i wypis z ewidencji gruntów;
·      zaświadczenie właściwego Starosty o stanie prawnym nieruchomości na dzień 27.05.1990r.;
·       zaświadczenie o funkcji w planie zagospodarowania przestrzennego
·       załącznik graficzny nieruchomości.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna
 
OPŁATY:
Brak
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego
 
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej w Warszawie w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji Wojewody Pomorskiego
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty należy przesyłać na adres:
Pomorski Urząd Wojewódzki Delegatura w Słupsku, Oddział Nieruchomości i Skarbu Państwa , 76-200 Słupsk ul. Jana Pawła II 1 lub składać w Kancelarii Ogólnej – pok. 340 ( III piętro )
 
KONTAKT DO OSÓB PROWADZĄCYCH SPRAWY:
nr pokoju: 436, tel. 59 84 68 528
nr pokoju: 424, tel. 59 84 11 067
publishfrompuste2019-03-14 00:00:00
_activepuste1
slugpustekomunalizacja-mienia-z-mocy-prawa-na-rzecz-gmin

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..