Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2014-11-17 21:28:41 |
Mariusz Jandzio |
Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,</li> <li> Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> </ol> ' na '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
ZADANIA:
- Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,
- Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
|
ZADANIA:
- Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
|
|
3 |
2014-11-18 10:39:12 |
Mariusz Jandzio |
Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> </ol> ' na '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
ZADANIA:
- Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
|
ZADANIA:
- Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
|
|
4 |
2014-12-02 20:44:44 |
Mariusz Jandzio |
Pole short zmieniło wartość z 'Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę' na 'Wydział Polityki Społecznej - Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
short | Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę | Wydział Polityki Społecznej - Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę |
|
5 |
2014-12-14 20:35:18 |
Mariusz Jandzio |
|
Podgląd
|
6 |
2014-12-29 09:08:02 |
Mariusz Jandzio |
|
Podgląd
|
7 |
2016-02-08 09:48:42 |
Mariusz Jandzio |
Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> </ol> ' na '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw mieszkańców tych placówek.</li> <li> Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.</li> <li> Bilansowanie potrzeb finansowych domów pomocy społecznej i nadzór nad wykorzystaniem miejsc.</li> <li> Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji dotyczących domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
ZADANIA:
- Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
|
ZADANIA:
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw mieszkańców tych placówek.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
- Bilansowanie potrzeb finansowych domów pomocy społecznej i nadzór nad wykorzystaniem miejsc.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji dotyczących domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.
|
|
8 |
2016-10-11 21:57:33 |
zuzanna_ch zuzanna_ch |
Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw mieszkańców tych placówek.</li> <li> Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.</li> <li> Bilansowanie potrzeb finansowych domów pomocy społecznej i nadzór nad wykorzystaniem miejsc.</li> <li> Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji dotyczących domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.</li> </ol> ' na '<p> <strong>ZADANIA:</strong></p> <ol> <li> Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej oraz prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.</li> <li> Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.</li> <li> Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.</li> <li> Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.</li> <li> Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw mieszkańców tych placówek.</li> <li> Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.</li> <li> Bilansowanie potrzeb finansowych domów pomocy społecznej i nadzór nad wykorzystaniem miejsc.</li> <li> Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji dotyczących domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
ZADANIA:
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej oraz prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw mieszkańców tych placówek.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
- Bilansowanie potrzeb finansowych domów pomocy społecznej i nadzór nad wykorzystaniem miejsc.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji dotyczących domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.
|
ZADANIA:
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej oraz prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Nadzór nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw mieszkańców tych placówek.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
- Bilansowanie potrzeb finansowych domów pomocy społecznej i nadzór nad wykorzystaniem miejsc.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji dotyczących domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.
|
|
9 |
2018-01-03 12:08:20 |
MariuszJandzio MariuszJandzio |
Pole publishto wypełniono wartością '2018-01-01 00:00:00' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
publishto | puste | 2018-01-01 00:00:00 |
|
10 |
2018-01-03 14:22:05 |
|
Pole _archived wypełniono wartością 'true' |
Podgląd
|
11 |
2018-01-03 14:22:06 |
|
Pole publishto zmieniło wartość z '2018-01-01 00:00:00' na '2018-01-03 00:00:00' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
publishto | 2018-01-01 00:00:00 | 2018-01-03 00:00:00 |
|
12 |
2018-01-10 12:07:48 |
MariuszJandzio MariuszJandzio |
|
Podgląd
|
1 |
2014-11-17 20:56:43 |
Mariusz Jandzio |
Utworzono artykuł 5996 o nazwie 'Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 5996 | user_id | puste | 830297 | resource_id | puste | 167 | name | puste | Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę | category_id | puste | 1346 | language_id | puste | 1 | short | puste | Samodzielne stanowiska pracy do spraw nadzoru nad domami pomocy społecznej oraz placówkami zapewniającymi całodobową opiekę | full | puste |
ZADANIA:
- Sprawowanie nadzoru nad jakością działalności domów pomocy społecznej prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz nad jakością usług, dla których określono standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników domów pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami.
- Kontrola jakości usług, dla których określono standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone przez podmioty niepubliczne, w tym prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego.
- Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie domu pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonej na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,
- Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
| publishfrom | puste | 2014-11-17 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | samodzielne-stanowiska-pracy-do-spraw-nadzoru-nad-domami-pomocy-spolecznej-oraz-placowkami-zapewniajacymi-calodobowa-opieke |
|