Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2014-11-19 09:31:37 |
321szanna 321szanna |
Pole full zmieniło wartość z '<p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Wymagane dokumenty</strong>:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wniosek zawierający:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,<br /> w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego<br /> i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- charakterystykę inwestycji, obejmującą:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· opinia terenowo - prawna</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wypis z ewidencji gruntów</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· podkład geodezyjny w 2 egz.</span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż<br /> w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Podstawa prawna</strong>: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu<br /> i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./</span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje<br /> w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu<br /> pn. – pt. od 7.45 do 15.45.</span></p> <p> <br /> <br /> <br /> </p> ' na '<p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Wymagane dokumenty</strong>:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wniosek zawierający:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,<br /> w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego<br /> i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- charakterystykę inwestycji, obejmującą:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· opinia terenowo - prawna</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wypis z ewidencji gruntów</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· podkład geodezyjny w 2 egz.</span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Podstawa prawna</strong>: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu<br /> i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje<br /> w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu<br /> pn. – pt. od 7.45 do 15.45.</span></p> <p> <br /> <br /> <br /> </p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Wymagane dokumenty:
· wniosek zawierający:
- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,
w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;
- charakterystykę inwestycji, obejmującą:
a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.
· opinia terenowo - prawna
· wypis z ewidencji gruntów
· podkład geodezyjny w 2 egz.
Termin załatwienia: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/
Termin załatwienia: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż
w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Podstawa prawna: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje
w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu
pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|
Wymagane dokumenty:
· wniosek zawierający:
- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,
w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;
- charakterystykę inwestycji, obejmującą:
a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.
· opinia terenowo - prawna
· wypis z ewidencji gruntów
· podkład geodezyjny w 2 egz.
Termin załatwienia: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/
Termin załatwienia: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Podstawa prawna: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje
w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu
pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|
|
3 |
2014-11-19 09:33:20 |
321szanna 321szanna |
Pole full zmieniło wartość z '<p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Wymagane dokumenty</strong>:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wniosek zawierający:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,<br /> w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego<br /> i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- charakterystykę inwestycji, obejmującą:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· opinia terenowo - prawna</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wypis z ewidencji gruntów</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· podkład geodezyjny w 2 egz.</span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Podstawa prawna</strong>: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu<br /> i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje<br /> w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu<br /> pn. – pt. od 7.45 do 15.45.</span></p> <p> <br /> <br /> <br /> </p> ' na '<p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Wymagane dokumenty</strong>:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wniosek zawierający:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,<br /> w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego<br /> i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">- charakterystykę inwestycji, obejmującą:</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· opinia terenowo - prawna</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· wypis z ewidencji gruntów</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">· podkład geodezyjny w 2 egz.</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Termin załatwienia</strong>: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"><strong>Podstawa prawna</strong>: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu<br /> i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./</span></p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif"> </span></p> <p> </p> <p> <span style="font-family: verdana, geneva, sans-serif">Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje<br /> w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu<br /> pn. – pt. od 7.45 do 15.45.</span></p> <p> <br /> <br /> <br /> </p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Wymagane dokumenty:
· wniosek zawierający:
- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,
w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;
- charakterystykę inwestycji, obejmującą:
a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.
· opinia terenowo - prawna
· wypis z ewidencji gruntów
· podkład geodezyjny w 2 egz.
Termin załatwienia: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/
Termin załatwienia: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Podstawa prawna: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje
w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu
pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|
Wymagane dokumenty:
· wniosek zawierający:
- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,
w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;
- charakterystykę inwestycji, obejmującą:
a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.
· opinia terenowo - prawna
· wypis z ewidencji gruntów
· podkład geodezyjny w 2 egz.
Termin załatwienia: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/
Termin załatwienia: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Podstawa prawna: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje
w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu
pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|
|
1 |
2014-11-18 14:32:22 |
321szanna 321szanna |
Utworzono artykuł 6062 o nazwie 'Sporządzanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 6062 | user_id | puste | 79017 | resource_id | puste | 167 | name | puste | Sporządzanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego | category_id | puste | 1623 | language_id | puste | 1 | short | puste | Sporządzanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego | full | puste |
Wymagane dokumenty:
· wniosek zawierający:
- określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub,
w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;
- charakterystykę inwestycji, obejmującą:
a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko.
· opinia terenowo - prawna
· wypis z ewidencji gruntów
· podkład geodezyjny w 2 egz.
Termin załatwienia: wydanie decyzji administracyjnej. Wojewoda wydaje decyzję w przypadku nie wydania decyzji w tej sprawie przez wójta/burmistrza/prezydenta/ w terminie 2 m-cy od dnia złożenia wniosku. UWAGA : kosztami sporządzenia decyzji obciąża się odpowiedni organ gminy /miasta/
Termin załatwienia: zgodnie z Kpa do 30 dni od dnia złożenia wniosku a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż
w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Podstawa prawna: ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. nr 80 poz. 717 z 2003 r./
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Słupsku Wydziału Infrastruktury PUW przyul. Jana Pawła II 1, w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 340 (III piętro). Informacje
w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 59 8468 557, 59 8468 558), w godzinach pracy urzędu
pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
| publishfrom | puste | 2014-11-18 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | sporzadzanie-decyzji-o-ustaleniu-lokalizacji-celu-publicznego |
|