Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-01-21 11:45:36  Łukasz Gilewski

Zmieniono nazwę z 'Zadania Oddziału Certyfikacji Wydatków' na 'Zadania Oddziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji'

Pole short zmieniło wartość z 'Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji' na 'Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji i Kontroli'

Pole full zmieniło wartość z '<div style="line-height: normal"> <span style="color: black; font-size: 10pt">Do zadań oddziału certyfikacji wydatk&oacute;w należy:</span></div> <div style="line-height: normal"> &nbsp;</div> <ol style="margin-top: 0cm" type="1"> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja Poświadczenia&nbsp;i deklaracji wydatk&oacute;w oraz wniosku o płatność okresową otrzymanego od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla wojew&oacute;dztwa pomorskiego, zwanej dalej IZ RPO WP oraz sporządzenie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do Instytucji Certyfikującej;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja Deklaracji wydatk&oacute;w do cel&oacute;w częściowego zamknięcia programu otrzymanej od IZ RPO WP oraz sporządzenie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do Instytucji Certyfikującej;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">analizowanie wynik&oacute;w informacji i zaleceń pokontrolnych przeprowadzonych przez IZ RPO WP oraz Instytucję Pośredniczącą II stopnia, zwanej dalej IP II, pod kątem wpływu nieprawidłowości o skutku finansowym na&nbsp;proces certyfikacji wydatk&oacute;w;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">analizowanie wynik&oacute;w kontroli przeprowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli, Instytucję Audytową oraz inne podmioty upoważnione do przeprowadzania audyt&oacute;w pod kątem wpływu nieprawidłowości o&nbsp;skutku finansowym na proces certyfikacji wydatk&oacute;w;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji o nieprawidłowościach zawartych w raportach i&nbsp;zestawieniach otrzymywanych od IZ RPO WP, pod kątem ich prawidłowości z&nbsp;wynikami kontroli oraz danymi zawartymi w Krajowym Systemie Informatycznym (SIMIK 07-13);</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">udział w kontrolach przeprowadzanych przez wydział w IZ RPO WP, IP II, a także w&nbsp;szczeg&oacute;lnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjent&oacute;w w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu lub wydającej decyzję o dofinansowaniu projektu;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">podejmowanie działań związanych z blokowaniem procesu certyfikacji w ramach RPO WP;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do Instytucji Certyfikującej zbiorczej informacji&nbsp;w tym zakresie;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">analizowanie Opisu Sytemu Zarządzania i Kontroli RPO WP w zakresie kompetencji oddziału;</span></li> <li style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> <span style="font-size: 10pt">w przypadku powstania konieczności, zgłaszanie propozycji zmian do Instrukcji Wykonawczej Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji.</span></li> </ol> ' na '<div style="line-height: normal"> <span style="color: black; font-size: 10pt">Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:</span></div> <div style="line-height: normal"> &nbsp;</div> <ol style="margin-top: 0cm" type="1"> <li> <ol> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatk&oacute;w oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatk&oacute;w do cel&oacute;w częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do kt&oacute;rych IZ RPO delegowała swoje zadania,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, wynik&oacute;w kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audyt&oacute;w w zakresie prawidłowości realizacji wydatk&oacute;w w ramach RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raport&oacute;w i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Sp&oacute;jności w latach 2007-2013 (PION),</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatk&oacute;w RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązk&oacute;w lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczeg&oacute;lnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjent&oacute;w, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w&nbsp; zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla wojew&oacute;dztwa pomorskiego na lata 2007 &ndash; 2013,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Wsp&oacute;łpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;</span></li> </ol> </li> </ol> <p style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameZadania Oddziału Certyfikacji WydatkówZadania Oddziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji
shortWydział Instytucji Pośredniczącej w CertyfikacjiWydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji i Kontroli
full
Do zadań oddziału certyfikacji wydatków należy:
 
  1. weryfikacja Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową otrzymanego od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla województwa pomorskiego, zwanej dalej IZ RPO WP oraz sporządzenie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do Instytucji Certyfikującej;
  2. weryfikacja Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu otrzymanej od IZ RPO WP oraz sporządzenie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do Instytucji Certyfikującej;
  3. analizowanie wyników informacji i zaleceń pokontrolnych przeprowadzonych przez IZ RPO WP oraz Instytucję Pośredniczącą II stopnia, zwanej dalej IP II, pod kątem wpływu nieprawidłowości o skutku finansowym na proces certyfikacji wydatków;
  4. analizowanie wyników kontroli przeprowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli, Instytucję Audytową oraz inne podmioty upoważnione do przeprowadzania audytów pod kątem wpływu nieprawidłowości o skutku finansowym na proces certyfikacji wydatków;
  5. analizowanie informacji o nieprawidłowościach zawartych w raportach i zestawieniach otrzymywanych od IZ RPO WP, pod kątem ich prawidłowości z wynikami kontroli oraz danymi zawartymi w Krajowym Systemie Informatycznym (SIMIK 07-13);
  6. udział w kontrolach przeprowadzanych przez wydział w IZ RPO WP, IP II, a także w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu lub wydającej decyzję o dofinansowaniu projektu;
  7. podejmowanie działań związanych z blokowaniem procesu certyfikacji w ramach RPO WP;
  8. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do Instytucji Certyfikującej zbiorczej informacji w tym zakresie;
  9. analizowanie Opisu Sytemu Zarządzania i Kontroli RPO WP w zakresie kompetencji oddziału;
  10. w przypadku powstania konieczności, zgłaszanie propozycji zmian do Instrukcji Wykonawczej Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji.
Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:
 
    1. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
    2. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
    3. analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej
    4. IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,
    5. analizowanie, do celów poświadczenia wydatków, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do których IZ RPO delegowała swoje zadania,
    6. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, wyników kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audytów w zakresie prawidłowości realizacji wydatków w ramach RPO,
    7. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raportów i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach 2007-2013 (PION),
    8. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,
    9. analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych
    10. w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatków RPO,
    11. informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązków lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,
    12. planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w  zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,
    13. uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 – 2013,
    14. bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,
    15. przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;

 

2015-01-21 11:46:56  Łukasz Gilewski

Pole full zmieniło wartość z '<div style="line-height: normal"> <span style="color: black; font-size: 10pt">Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:</span></div> <div style="line-height: normal"> &nbsp;</div> <ol style="margin-top: 0cm" type="1"> <li> <ol> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatk&oacute;w oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatk&oacute;w do cel&oacute;w częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do kt&oacute;rych IZ RPO delegowała swoje zadania,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, wynik&oacute;w kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audyt&oacute;w w zakresie prawidłowości realizacji wydatk&oacute;w w ramach RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raport&oacute;w i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Sp&oacute;jności w latach 2007-2013 (PION),</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatk&oacute;w RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązk&oacute;w lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczeg&oacute;lnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjent&oacute;w, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w&nbsp; zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla wojew&oacute;dztwa pomorskiego na lata 2007 &ndash; 2013,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Wsp&oacute;łpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;</span></li> </ol> </li> </ol> <p style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> &nbsp;</p> ' na '<div style="line-height: normal"> <span style="color: black; font-size: 10pt">Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:</span></div> <div style="line-height: normal"> &nbsp;</div> <ol> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatk&oacute;w oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatk&oacute;w do cel&oacute;w częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do kt&oacute;rych IZ RPO delegowała swoje zadania,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, wynik&oacute;w kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audyt&oacute;w w zakresie prawidłowości realizacji wydatk&oacute;w w ramach RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raport&oacute;w i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Sp&oacute;jności w latach 2007-2013 (PION),</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatk&oacute;w RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązk&oacute;w lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczeg&oacute;lnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjent&oacute;w, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w&nbsp; zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla wojew&oacute;dztwa pomorskiego na lata 2007 &ndash; 2013,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Wsp&oacute;łpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;</span></li> </ol> <p style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:
 
    1. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
    2. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
    3. analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej
    4. IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,
    5. analizowanie, do celów poświadczenia wydatków, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do których IZ RPO delegowała swoje zadania,
    6. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, wyników kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audytów w zakresie prawidłowości realizacji wydatków w ramach RPO,
    7. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raportów i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach 2007-2013 (PION),
    8. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,
    9. analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych
    10. w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatków RPO,
    11. informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązków lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,
    12. planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w  zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,
    13. uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 – 2013,
    14. bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,
    15. przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;

 

Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:
 
  1. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
  2. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
  3. analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej
  4. IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,
  5. analizowanie, do celów poświadczenia wydatków, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do których IZ RPO delegowała swoje zadania,
  6. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, wyników kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audytów w zakresie prawidłowości realizacji wydatków w ramach RPO,
  7. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raportów i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach 2007-2013 (PION),
  8. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,
  9. analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych
  10. w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatków RPO,
  11. informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązków lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,
  12. planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w  zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,
  13. uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 – 2013,
  14. bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,
  15. przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;

 

2015-02-10 09:06:39  Łukasz Gilewski

Pole full zmieniło wartość z '<div style="line-height: normal"> <span style="color: black; font-size: 10pt">Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:</span></div> <div style="line-height: normal"> &nbsp;</div> <ol> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatk&oacute;w oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatk&oacute;w do cel&oacute;w częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do kt&oacute;rych IZ RPO delegowała swoje zadania,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, wynik&oacute;w kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audyt&oacute;w w zakresie prawidłowości realizacji wydatk&oacute;w w ramach RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raport&oacute;w i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Sp&oacute;jności w latach 2007-2013 (PION),</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatk&oacute;w RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązk&oacute;w lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczeg&oacute;lnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjent&oacute;w, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w&nbsp; zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla wojew&oacute;dztwa pomorskiego na lata 2007 &ndash; 2013,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Wsp&oacute;łpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;</span></li> </ol> <p style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> &nbsp;</p> ' na '<div style="line-height: normal"> <span style="color: black; font-size: 10pt">Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:</span></div> <div style="line-height: normal"> &nbsp;</div> <ol> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatk&oacute;w oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatk&oacute;w do cel&oacute;w częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej</span></li> IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich, <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do kt&oacute;rych IZ RPO delegowała swoje zadania,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, wynik&oacute;w kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audyt&oacute;w w zakresie prawidłowości realizacji wydatk&oacute;w w ramach RPO,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie oraz uwzględnianie, do cel&oacute;w poświadczenia wydatk&oacute;w, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raport&oacute;w i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Sp&oacute;jności w latach 2007-2013 (PION),</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych</span></li> w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatk&oacute;w RPO, <li> <span style="font-size: 10pt">informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązk&oacute;w lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczeg&oacute;lnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjent&oacute;w, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w&nbsp; zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla wojew&oacute;dztwa pomorskiego na lata 2007 &ndash; 2013,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,</span></li> <li> <span style="font-size: 10pt">przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Wsp&oacute;łpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokument&oacute;w dotyczących wydatk&oacute;w zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;</span></li> </ol> <p style="text-align: justify; line-height: normal; color: black"> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:
 
  1. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
  2. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
  3. analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej
  4. IZ RPO i opisie systemu zarządzania i kontroli RPO, i zmian do nich,
  5. analizowanie, do celów poświadczenia wydatków, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do których IZ RPO delegowała swoje zadania,
  6. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, wyników kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audytów w zakresie prawidłowości realizacji wydatków w ramach RPO,
  7. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raportów i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach 2007-2013 (PION),
  8. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,
  9. analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych
  10. w otrzymywanych od IZ RPO informacjach kwartalnych oraz sprawozdaniach okresowych, rocznych i końcowych i ich uwzględnianie w procesie certyfikacji wydatków RPO,
  11. informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązków lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,
  12. planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w  zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,
  13. uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 – 2013,
  14. bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,
  15. przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;

 

Do zadań oddziału instytucji pośredniczącej w certyfikacji należy:
 
  1. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym (IZ RPO) do Instytucji Certyfikującej (IC) oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
  2. weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu operacyjnego w podziale na osie priorytetowe od IZ RPO do IC oraz sporządzanie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do IC,
  3. analizowanie procedur ustanowionych przez IZ RPO, zawartych w instrukcji wykonawczej
  4. analizowanie, do celów poświadczenia wydatków, informacji i zaleceń pokontrolnych IZ RPO i instytucji, do których IZ RPO delegowała swoje zadania,
  5. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, wyników kontroli przeprowadzanych przez Najwyższą Izbę Kontroli (NIK) oraz inne organy upoważnione do przeprowadzania kontroli i audytów w zakresie prawidłowości realizacji wydatków w ramach RPO,
  6. analizowanie oraz uwzględnianie, do celów poświadczenia wydatków, informacji o nieprawidłowościach, uzyskanych na podstawie raportów i zestawień przedkładanych przez IZ RPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC), zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym zgodnie z Procedurą informowania Komisji Europejskiej o nieprawidłowościach w wykorzystywaniu funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach 2007-2013 (PION),
  7. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do IC zbiorczej informacji w tym zakresie,
  8. analizowanie informacji dotyczących procesu realizacji programu operacyjnego, zawartych
  9. informowanie IC o stwierdzeniu wystąpienia okoliczności rażącego niewypełnienia przez IZ RPO, bądź inną instytucję zaangażowaną we wdrażanie programu operacyjnego nałożonych na nią obowiązków lub w przypadku stwierdzenia poważnych nieprawidłowości w realizacji programu operacyjnego,
  10. planowanie i przeprowadzanie kontroli w IZ RPO, Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów, w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu (lub wydającej decyzję o dofinansowanie projektu), w  zakresie weryfikacji funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli w danej instytucji oraz poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej,
  11. uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 – 2013,
  12. bieżąca aktualizacja Instrukcji Wykonawczej IPOC oraz przekazywanie wszelkich jej zmian celem akceptacji przez IC,
  13. przeprowadzanie kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, polegającej na sprawdzeniu funkcjonowania systemu zarządzania i kontroli oraz stosowania procedur zawartych w instrukcji wykonawczej, w tym poprawności sporządzania dokumentów dotyczących wydatków zadeklarowanych do Komisji Europejskiej;

 

2016-01-05 12:42:01  Łukasz Gilewski

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2014-12-09 00:00:00' na '2014-01-05 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishfrom2014-12-09 00:00:002014-01-05 00:00:00
2014-12-09 11:41:58  Łukasz Gilewski

Utworzono artykuł 7706 o nazwie 'Zadania Oddziału Certyfikacji Wydatków'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste7706
user_idpuste833604
resource_idpuste167
namepusteZadania Oddziału Certyfikacji Wydatków
category_idpuste1315
language_idpuste1
shortpusteWydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji
fullpuste
Do zadań oddziału certyfikacji wydatków należy:
 
  1. weryfikacja Poświadczenia i deklaracji wydatków oraz wniosku o płatność okresową otrzymanego od Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla województwa pomorskiego, zwanej dalej IZ RPO WP oraz sporządzenie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do Instytucji Certyfikującej;
  2. weryfikacja Deklaracji wydatków do celów częściowego zamknięcia programu otrzymanej od IZ RPO WP oraz sporządzenie Poświadczenia Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji do Instytucji Certyfikującej;
  3. analizowanie wyników informacji i zaleceń pokontrolnych przeprowadzonych przez IZ RPO WP oraz Instytucję Pośredniczącą II stopnia, zwanej dalej IP II, pod kątem wpływu nieprawidłowości o skutku finansowym na proces certyfikacji wydatków;
  4. analizowanie wyników kontroli przeprowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli, Instytucję Audytową oraz inne podmioty upoważnione do przeprowadzania audytów pod kątem wpływu nieprawidłowości o skutku finansowym na proces certyfikacji wydatków;
  5. analizowanie informacji o nieprawidłowościach zawartych w raportach i zestawieniach otrzymywanych od IZ RPO WP, pod kątem ich prawidłowości z wynikami kontroli oraz danymi zawartymi w Krajowym Systemie Informatycznym (SIMIK 07-13);
  6. udział w kontrolach przeprowadzanych przez wydział w IZ RPO WP, IP II, a także w szczególnych przypadkach przeprowadzanie czynności kontrolnych u beneficjentów w ramach kontroli doraźnych w instytucji zawierającej umowę o dofinansowanie projektu lub wydającej decyzję o dofinansowaniu projektu;
  7. podejmowanie działań związanych z blokowaniem procesu certyfikacji w ramach RPO WP;
  8. analizowanie informacji nt. kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych, w tym przekazywanie do Instytucji Certyfikującej zbiorczej informacji w tym zakresie;
  9. analizowanie Opisu Sytemu Zarządzania i Kontroli RPO WP w zakresie kompetencji oddziału;
  10. w przypadku powstania konieczności, zgłaszanie propozycji zmian do Instrukcji Wykonawczej Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji.
publishfrompuste2014-12-09 00:00:00
_activepuste1
slugpustezadania-oddzialu-certyfikacji-wydatkow

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..