full |
Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości
FORMA ZAŁATWIENIA:
wydanie decyzji lub odmowa jej wydania
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z póź. zm.)
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego
TRYB ODWOŁAWCZY:
w terminie 30 dni do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za
pośrednictwem Wojewody Pomorskiego
WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek wraz z załącznikami:
- odpisem z księgi wieczystej oraz
- wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów przedmiotowej nieruchomości
- dokumentacja fotograficzna
OPŁATY:
Nie pobiera się żadnych opłat
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|
Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości
FORMA ZAŁATWIENIA:
wydanie decyzji lub odmowa jej wydania
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z póź. zm.)
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego
TRYB ODWOŁAWCZY:
w terminie 30 dni do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za
pośrednictwem Wojewody Pomorskiego
WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek wraz z załącznikami:
- odpisem z księgi wieczystej oraz
- wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów przedmiotowej nieruchomości
- dokumentacja fotograficzna
OPŁATY:
Nie pobiera się żadnych opłat
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
|