Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2014-12-15 12:52:14  lukajas lukajas

Pole short zmieniło wartość z 'Stwierdzenie przejścia na własność nieruchomości na rzecz kościelnych osób prawnych' na 'Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - samodzielne stanowisko ds. wyznań, grobów wojennych'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortStwierdzenie przejścia na własność nieruchomości na rzecz kościelnych osób prawnychWydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - samodzielne stanowisko ds. wyznań, grobów wojennych
2021-10-07 10:43:22  lukajas lukajas

Pole short zmieniło wartość z 'Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - samodzielne stanowisko ds. wyznań, grobów wojennych' na 'Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - Oddział ds. Obywatelstwa i Egzekucji Administracyjnych'

Pole full zmieniło wartość z '<p> Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości<br /> <br /> FORMA ZAŁATWIENIA:<br /> wydanie decyzji lub odmowa jej wydania</p> <p> &nbsp;</p> <p> PODSTAWA PRAWNA:</p> <p> Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z p&oacute;ź. zm.)<br /> <br /> TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:<br /> skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego<br /> <br /> TRYB ODWOŁAWCZY:<br /> w terminie 30 dni do Wojew&oacute;dzkiego Sądu Administracyjnego za<br /> pośrednictwem Wojewody Pomorskiego<br /> <br /> WYMAGANE DOKUMENTY:<br /> wniosek wraz z załącznikami:<br /> - odpisem z księgi wieczystej oraz<br /> - wypisem i wyrysem z ewidencji grunt&oacute;w przedmiotowej nieruchomości</p> <p> - dokumentacja fotograficzna</p> <p> OPŁATY:</p> <p> Nie pobiera się żadnych opłat</p> <p> &nbsp;</p> <div> <strong><span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt; FONT-WEIGHT: normal">MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENT&Oacute;W</span></strong><strong><span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt">:</span></strong></div> <div> <span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt">Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Og&oacute;lnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemc&oacute;w PUW przy ul. Okopowej, pok&oacute;j 99D /I piętro/. </span></div> <div> <span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt">Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. &ndash; pt. od&nbsp;7.45 do 15.45. </span></div> ' na ' <p>Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości<br /> <br /> FORMA ZAŁATWIENIA:<br /> wydanie decyzji lub odmowa jej wydania</p> <p>&nbsp;</p> <p>PODSTAWA PRAWNA:</p> <p>Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z p&oacute;ź. zm.)<br /> <br /> TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:<br /> skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego<br /> <br /> TRYB ODWOŁAWCZY:<br /> w terminie 30 dni do Wojew&oacute;dzkiego Sądu Administracyjnego za<br /> pośrednictwem Wojewody Pomorskiego<br /> <br /> WYMAGANE DOKUMENTY:<br /> wniosek wraz z załącznikami:<br /> - odpisem z księgi wieczystej oraz<br /> - wypisem i wyrysem z ewidencji grunt&oacute;w przedmiotowej nieruchomości</p> <p>- dokumentacja fotograficzna</p> <p>OPŁATY:</p> <p>Nie pobiera się żadnych opłat</p> <p>&nbsp;</p> <div> <strong><span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt; FONT-WEIGHT: normal">MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENT&Oacute;W</span></strong><strong><span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt">:</span></strong> </div> <div> <span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt">Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Og&oacute;lnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemc&oacute;w PUW przy ul. Okopowej, pok&oacute;j 99D /I piętro/. </span> </div> <div> <span style="COLOR: black; FONT-SIZE: 8pt">Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. &ndash; pt. od&nbsp;7.45 do 15.45. </span> </div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortWydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - samodzielne stanowisko ds. wyznań, grobów wojennychWydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - Oddział ds. Obywatelstwa i Egzekucji Administracyjnych
full

Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości

FORMA ZAŁATWIENIA:
wydanie decyzji lub odmowa jej wydania

 

PODSTAWA PRAWNA:

Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z póź. zm.)

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego

TRYB ODWOŁAWCZY:
w terminie 30 dni do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za
pośrednictwem Wojewody Pomorskiego

WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek wraz z załącznikami:
- odpisem z księgi wieczystej oraz
- wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów przedmiotowej nieruchomości

- dokumentacja fotograficzna

OPŁATY:

Nie pobiera się żadnych opłat

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.

Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości

FORMA ZAŁATWIENIA:
wydanie decyzji lub odmowa jej wydania

 

PODSTAWA PRAWNA:

Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z póź. zm.)

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego

TRYB ODWOŁAWCZY:
w terminie 30 dni do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za
pośrednictwem Wojewody Pomorskiego

WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek wraz z załącznikami:
- odpisem z księgi wieczystej oraz
- wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów przedmiotowej nieruchomości

- dokumentacja fotograficzna

OPŁATY:

Nie pobiera się żadnych opłat

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
2014-12-11 12:10:32  lukajas lukajas

Utworzono artykuł 8014 o nazwie 'Stwierdzenie przejścia na własnośc nieruchomości kościelnych'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste8014
user_idpuste449928
resource_idpuste167
namepusteStwierdzenie przejścia na własnośc nieruchomości kościelnych
category_idpuste1334
language_idpuste1
shortpusteStwierdzenie przejścia na własność nieruchomości na rzecz kościelnych osób prawnych
fullpuste

Przygotowanie decyzji administracyjnej w trybie art. 60 ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego-stwierdzenie nabycia nieruchomości

FORMA ZAŁATWIENIA:
wydanie decyzji lub odmowa jej wydania

 

PODSTAWA PRAWNA:

Art. 60 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z póź. zm.)

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
skarga na niewydanie decyzji jest dopuszczalna po upływie 2 lat od daty wszczęcia postępowania administracyjnego

TRYB ODWOŁAWCZY:
w terminie 30 dni do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego za
pośrednictwem Wojewody Pomorskiego

WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek wraz z załącznikami:
- odpisem z księgi wieczystej oraz
- wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów przedmiotowej nieruchomości

- dokumentacja fotograficzna

OPŁATY:

Nie pobiera się żadnych opłat

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 99D /I piętro/.
Informacje w sprawach prowadzonych przez tut. organ uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 3077 324), w godzinach pracy urzędu pn. – pt. od 7.45 do 15.45.
publishfrompuste2014-12-11 00:00:00
_activepuste1
slugpustestwierdzenie-przejscia-na-wlasnosc-nieruchomosci-koscielnych

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..