Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2014-12-22 18:21:13  PawelDom88 PawelDom88

Pole category_id zmieniło wartość z '1349' na '1354'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id13491354
2015-01-23 09:40:03  PawelDom88 PawelDom88

Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin-left:36pt;"> <span style="font-size:1.25em;">1)&nbsp;&nbsp;realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"> <span style="font-size:1.25em;">a)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</span></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <span style="font-size:1.25em;">- odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</span></p> <p style="margin-left:42.55pt;"> <span style="font-size:1.25em;">- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</span></p> <p style="margin-left:42.55pt;"> <span style="font-size:1.25em;">- wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</span></p> <p style="margin-left:42.55pt;"> <span style="font-size:1.25em;">- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</span></p> <p style="margin-left:42.55pt;"> <span style="font-size:1.25em;">- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</span></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <span style="font-size:1.25em;">b)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</span></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <span style="font-size:1.25em;">c)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</span></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <span style="font-size:1.25em;">d)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</span></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <span style="font-size:1.25em;">e)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</span></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> <span style="font-size:1.25em;">f)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</span></p> ' na '<p> 1)&nbsp;&nbsp;realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</p> <p> a)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</p> <p> - odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</p> <p> - powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</p> <p> - wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</p> <p> - przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> - wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> b)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</p> <p> c)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</p> <p> d)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</p> <p> e)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> f)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1)  realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

a)      obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

- odbiór zgłoszenia alarmowego,

- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,

- wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,

- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

b)     ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

c)      wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

d)     współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

e)      wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

f)      w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

1)  realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

a)      obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

- odbiór zgłoszenia alarmowego,

- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,

- wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,

- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

b)     ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

c)      wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

d)     współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

e)      wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

f)      w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

2015-01-23 09:41:14  PawelDom88 PawelDom88

Pole full zmieniło wartość z '<p> 1)&nbsp;&nbsp;realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</p> <p> a)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</p> <p> - odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</p> <p> - powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</p> <p> - wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</p> <p> - przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> - wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> b)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</p> <p> c)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</p> <p> d)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</p> <p> e)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> f)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</p> ' na '<p> 1) Realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</p> <p> &nbsp;</p> <p> a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</p> <p> - odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</p> <p> - powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</p> <p> - wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</p> <p> - przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> - wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> &nbsp;</p> <p> b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</p> <p> &nbsp;</p> <p> c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</p> <p> &nbsp;</p> <p> d) wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</p> <p> &nbsp;</p> <p> e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> &nbsp;</p> <p> f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1)  realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

a)      obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

- odbiór zgłoszenia alarmowego,

- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,

- wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,

- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

b)     ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

c)      wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

d)     współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

e)      wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

f)      w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

1) Realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

 

a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

- odbiór zgłoszenia alarmowego,

- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,

- wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,

- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

 

c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

 

d) współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

 

e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

2020-11-23 13:56:33  ANNA ZABOST

Pole full zmieniło wartość z '<p> 1) Realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</p> <p> &nbsp;</p> <p> a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</p> <p> - odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</p> <p> - powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</p> <p> - wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</p> <p> - przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> - wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> &nbsp;</p> <p> b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</p> <p> &nbsp;</p> <p> c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</p> <p> &nbsp;</p> <p> d) wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</p> <p> &nbsp;</p> <p> e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</p> <p> &nbsp;</p> <p> f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</p> ' na '<p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">1) Realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</span></span></p> <ul> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</span></span></li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">d) wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</span></span></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1) Realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

 

a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

- odbiór zgłoszenia alarmowego,

- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,

- wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,

- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

 

c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

 

d) współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

 

e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

1) Realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

 

a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

  • odbiór zgłoszenia alarmowego,
  • powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,
  • wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,
  • przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,
  • wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

 

c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

 

d) współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

 

e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

2023-06-23 08:46:33  Cezary Brzeziński

Pole full zmieniło wartość z '<p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">1) Realizowanie zadań w&nbsp;zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:</span></span></p> <ul> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz&nbsp;jego&nbsp;pozycją geograficzną,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o&nbsp;zgłoszeniu alarmowym,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z&nbsp;wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz&nbsp;z&nbsp;przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do&nbsp;Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponent&oacute;w zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub&nbsp;do&nbsp;podmiot&oacute;w, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</span></span></li> <li> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o&nbsp;Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są&nbsp;obsługiwane w ramach systemu,</span></span></li> </ul> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez &nbsp;3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia,</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na&nbsp;obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w&nbsp;zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych,</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">d) wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z&nbsp;2013 r., poz. 1166),</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz&nbsp;<br /> z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespoł&oacute;w ratownictwa medycznego oraz&nbsp;podmiotami, kt&oacute;rych numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,</span></span></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:1em;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i&nbsp;gdy&nbsp;jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu&nbsp;&nbsp;przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.</span></span></p> ' na ' <p style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12.16px;"><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">Zadania Centrum Powiadamiania Ratunkowego:</span></span></p> <ul style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12.16px;"> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">obsługa zgłoszeń alarmowych, kierowanych na numery alarmowe 112, 997, 998, w tym:</span></span></li> </ul> <ol style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12.16px;"> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">odbi&oacute;r zgłoszenia alarmowego,</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wyb&oacute;r odpowiedniej grupy podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rej zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach - wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia do podmiot&oacute;w ratowniczych,</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 5 ust. 6 oraz art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego, z podmiotami ratowniczymi lub podmiotami pomocniczymi,</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań mających na celu przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiot&oacute;w, do kt&oacute;rych zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, kt&oacute;rych numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu;</span></span></li> </ol> <ul style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12.16px;"> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wprowadzanie do systemu teleinformatycznego, i ewidencjonowanie w tym systemie danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozm&oacute;w telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych os&oacute;b zgłaszających i innych os&oacute;b wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, pozycji geograficznych, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skr&oacute;conego opisu zdarzenia;</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czas&oacute;w realizacji zgłoszeń alarmowych;</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wsp&oacute;łpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych i nagrań rozm&oacute;w telefonicznych, z podmiotami ratowniczymi, na potrzeby analiz;</span></span></li> <li><span style="font-size:13px;"><span style="font-family:verdana,geneva,sans-serif;">udostępnianie danych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, o kt&oacute;rych mowa w pkt. 2, na wniosek sądu, prokuratury lub Policji.</span></span></li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1) Realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

 

a) obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

  • odbiór zgłoszenia alarmowego,
  • powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,
  • wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,
  • przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,
  • wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

b) ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

 

c) wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

 

d) współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

 

e) wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

 

f) w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

Zadania Centrum Powiadamiania Ratunkowego:

  • obsługa zgłoszeń alarmowych, kierowanych na numery alarmowe 112, 997, 998, w tym:
  1. odbiór zgłoszenia alarmowego,
  2. powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,
  3. wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,
  4. przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach - wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia do podmiotów ratowniczych,
  5. wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 5 ust. 6 oraz art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego, z podmiotami ratowniczymi lub podmiotami pomocniczymi,
  6. w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań mających na celu przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu;
  • wprowadzanie do systemu teleinformatycznego, i ewidencjonowanie w tym systemie danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, pozycji geograficznych, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia;
  • wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych;
  • współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;
  • wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych i nagrań rozmów telefonicznych, z podmiotami ratowniczymi, na potrzeby analiz;
  • udostępnianie danych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, o których mowa w pkt. 2, na wniosek sądu, prokuratury lub Policji.
2014-12-15 09:50:38  PawelDom88 PawelDom88

Utworzono artykuł 8356 o nazwie 'Zadania CPR'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste8356
user_idpuste830294
resource_idpuste167
namepusteZadania CPR
category_idpuste1349
language_idpuste1
shortpusteWydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
fullpuste

1)  realizowanie zadań w zakresie systemu powiadamiania ratunkowego:

a)      obsługa zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112, w tym:

- odbiór zgłoszenia alarmowego,

- powiązanie zgłoszenia alarmowego z danymi teleadresowymi miejsca zgłoszenia oraz jego pozycją geograficzną,

- wybór odpowiedniej grupy podmiotów, do której zostaną skierowane zgromadzone dane o zgłoszeniu alarmowym,

- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem połączenia telefonicznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

- wymiana danych o zgłoszeniach alarmowych przetwarzanych w systemie teleinformatycznym, zgodnie z zakresem określonym na podstawie art. 5 ust. 6 pkt 4 oraz art. 13 ust. 3 pkt 3 ustawy o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego lub innymi podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

b)     ewidencjonowanie i przechowywanie w systemie teleinformatycznym, przez  3 lata, danych dotyczących treści zgłoszeń alarmowych, w tym nagrań rozmów telefonicznych obejmujących całość zgłoszenia alarmowego, danych osób zgłaszających i innych osób wskazanych w trakcie przyjmowania zgłoszenia, informacji o miejscu zdarzenia i jego rodzaju oraz skróconego opisu zdarzenia,

c)      wykonywanie analiz związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego na obszarze obsługiwanym przez centrum oraz tworzenie statystyk w zakresie liczby, rodzaju oraz czasów realizacji zgłoszeń alarmowych,

d)     współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego, w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166),

e)      wymiana informacji i danych, z wyłączeniem danych osobowych, na potrzeby analiz 
z Policją, Państwową Strażą Pożarną, dysponentami zespołów ratownictwa medycznego oraz podmiotami, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu,

f)      w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu i gdy jest to uzasadnione charakterem tego zgłoszenia, podejmowanie działań, mających na celu  przekazanie informacji o tym zgłoszeniu do podmiotów, do których zadań należy ochrona życia, zdrowia, bezpieczeństwa i porządku publicznego, mienia lub środowiska, których numery telefoniczne nie są obsługiwane w ramach systemu.

publishfrompuste2014-12-15 00:00:00
_activepuste1
slugpustezadania-cpr

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..