2017-05-24

Kontrole przeprowadzone przez Wydział Infrastruktury

Poniższa tabela zawiera wykaz kontroli zaplanowanych na 2017 rok (zgodnie z Planem Działalności Kontrolnej Wojewody Pomorskiego na 2017 rok) - kliknięcie na nazwę jednostki kontrolowanej powoduje otwarcie strony zawierającej szczegółowe informacje dotyczące danej kontroli (np. protokół kontroli, wystąpienie pokontrolne).

Uwaga! Nie zalinkowano kontroli, która jeszcze nie jest zakończona.

 

L. p.

Temat kontroli

Nazwa Jednostki kontrolowanej

1.

Dokonanie oceny organizacji ruchu drogowego w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego, dokonanie kontroli legalności wykonywanych przez starostę zadań o których mowa w ustawie o kierujących pojazdami, kontrola prowadzenia rejestrów działalności regulowanej – rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów oraz ośrodków szkolenia kierowców

P. Kościerski

2.

P. Człuchowski

3.

P. Malborski

4.

P. Nowodworski

5.

 

 

 

Kontrola działalności ośrodków szkolenia dla kierowców wykonujących przewóz drogowy, w tym: spełniania przez ośrodek szkolenia wymagań zgodnie ustawą o transporcie drogowym, zgodności prowadzonego szkolenia z obowiązującymi programami szkolenia oraz dokumentów wymaganych w związku z prowadzeniem szkolenia

OSK „VEKTRA” Dariusz Tarnowski
w Gdańsku

6.

OSK „MICHAL” Michał Ławicki
w Przodkowie

7.

OSK „DROGOWSKAZ” Wiesław Heba w Wejherowie

8.

OSK „POLDEK” Dagmara Romanowicz w Gdańsku

9.

OSK „RONDO” Henryk Lisicki w Redzie

10.

OSK „POL-TRANS” Patryk Manaj w Gdyni - Zamknięcie OSK na wniosek przedsiębiorcy

11.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) -  Poprawa bezpieczeństwa i dostępności komunikacyjnej powiatu nowodworskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych Nr 2324G i Nr 2337G

P. Nowodworski

12.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatu gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2016 r.

P. Gdański

13.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Poprawa bezpieczenstwa pieszych oraz kierujących pojazdami na drodze gminnej Krzewo - Bursztynik - Kowie Górne Nr 156022G oraz jej skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1927G - Etap II

G. Przodkowo

14.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1177G na terenie Gminy Słupsk i Dębnica Kaszubska oraz Przebudowa drogi powiatowej Nr 1179G na terenie Gmin Potęgowo i Główczyce

P. Słupski

15.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2810G Tczew - Gorzędziej - Rybaki - Gręblin (od granicy Miasta Tczewa do drogi krajowej DK 22)

P. Tczewski

16.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie powiatu malborskiego poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych wraz z przebudową obiektu mostowego na przepust w miejscowości Lichnówki

P. Malborski

17.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa ul. Kościuszki Etap I w Starogardzie Gdańskim

UM. Starogard Gdański

18.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Rozbudowa drogi gminnej Nr 213039G Janowo - Owidz, Gmina Starogard Gdański

G. Starogard Gdański

19.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Budowa drogi gminnej Nr 180004G - ul. Sztutowska Kępa w Sztutowie

G. Sztutowo

20.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Remont 12,231 km dróg w powiecie sztumskim w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla

P. Sztumski

21.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Remont (odnowa) dróg powiatowych Nr 1743G, 2505G, 2515G, 2518G, 2530G, 2532G, 2539G, 2541G wraz z poszerzeniem jezdni na wybranych odcinkach

P. Człuchowski

22.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa i remont drogi powiatowej Nr 1415G Smolno - Mrzezino - Kazimierz na odcinku Smolno - Mrzezino oraz remont drogi powiatowej Nr 1511G Puck - Żelistrzewo

P. Pucki

23.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa drogi gminnej Nr 233003G ul. Ogrodowa w Debrznie wraz ze skrzyżowaniami na działkach o Nr ewid. 522; 181/1; 174/1; 182; 93; 95/1; 94

G. Debrzno

24.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Rozbudowa drogi gminnej - ul. Patoka - Etap II - od ul. Stefczyka do ul. Gryfa Pomorskiego na terenie miasta Wejherowa - jako Etap II zadania pn. "Powiązanie drogowe łaczące północną i południową część miasta Wejherowa oraz drogę krajową nr 6 wraz z obiektem mostowym na terenie Gminy Miasta Wejherowo"

UM. Wejherowo

25.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Budowa drogi gminnej pomiędzy Sopieszynem, Ustarbowem, Gowinem i Gościcinem jako nowego połączenia drogowego okalającego miasto Wejherowo

G. Wejherowo

26.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Rozbudowa z przebudową ul. Miejskiej w Siemianicach

G. Słupsk

27.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa ul. Jana Kochanowskiego w Pruszczu Gdańskim

UM. Pruszcz Gdański

28.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Budowa drogi gminnej łącznika ul. Lipowej z ul. Morską (przy DPS "MORS") w miejscowości Stegna

G. Stegna

29.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Budowa drogi gminnej Nr 110012G ul. Długiej  w Łebczu

G. Puck

30.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa drogi gminnej Nr 104005G - ul. Brzozowej w Łebie - Etap II

UM. Łeba

31.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu poprzez przebudowę dróg 1900G i 1901G w obrębie drogi krajowej Nr 20 w powiązaniu z planowaną Obwodnicą Metropolitalną Trójmiasta

P. Kartuzki

32.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną w obszarze ulic Wojciechowskiego, Zacisze, Kwiatowa, Radosna, Słoneczna, Ogrodowa, Wiejska oraz część ulicy Chopina w Sztumie - Etap III - przebudowa ulic Radosnej, Ogrodowej, Wiejskiej, Zacisze, Kwiatowej

UM. Sztum

33.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Budowa Węzła transportowego na terenie ul. Armii Krajowej i Nad Dworcem w Brusach

G. Brusy

34.

Realizacja Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2006-2016 (edycja 2016) - Przebudowa ul. Jerzego z Dąbrowy w Człuchowie

UM. Człuchów

35.

Kontrola działalności Pomorskiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w latach 2016-2017

Pomorska Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Kontrola dorażna, pozaplanowa w Urzędzie Gminy Sztutowo oraz w Urzędzie Miasta w Malborku  w związku z obowiązkiem wynikającym z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 128.), Ośrodek Szkolenia Kierowców "POLDEK" 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..