2017-10-30

Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - "Maluch 2018

 

 

Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2018

DOKUMENTY DO POBRANIA

MODUŁ 1

 

Moduł 1a i 1 b (T) - TWORZENIE NOWYCH MIEJSC - JST

Załącznik 39 - M1 (T) - Wzór umowy na tworzenie nowych miejsc

Załącznik 48 - M1 (T) - Kalkulacja kosztów

Załącznik 49 - M1 (T) - Program inwestycji

Załącznik 50 - M1 (T) - Wniosek na tworzenie

Załącznik 51 - M1 (T) - Rozliczenie udzielonej dotacji

Załącznik 52 - M1 (T) - Sprawozdanie z realizacji zadania

Załącznik 53 - M1 (T) - Roczne sprawozdanie z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 54 - M1 (T) - Algorytm obliczania dotacji do zwrotu

 

Moduł 1a i 1 b (T+F) - TWORZENIE I FUNKCJONOWANIE NOWYCH MIEJSC - JST

Załącznik 40 - M1 (T+F) - Wzór umowy na tworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc

Załącznik 55 - M1 (T+F) - Kalkulacja kosztów

Załącznik 56 - M1 (T+F) - Program inwestycji

Załącznik 57 - M1 (T+F) - Wniosek na tworzenie

Załącznik 58 -M1 (T+F) - Wniosek na funkcjonowanie

Załącznik 59 - M1 (T+F) - Wniosek o wypłatę dotacji zaliczkowej

Załącznik 60 - M1 (T+F) - Rozliczenie udzielonej dotacji

Załącznik 61 - M1 (T+F) - Sprawozdanie z realizacji zadania

Załącznik 62 - M1 (T+F) - Roczne sprawozdanie z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 63 - M1 (T+F) - Algorytm obliczania dotacji do zwrotu

 

MODUŁ 2

 

Moduł 2 - FUNKCJONOWANIE MIEJSC - GMINY

Załącznik 41- M2 - Wzór umowy na funkcjonowanie

Załącznik 80- M2 –Wniosek na funkcjonowanie – dzieci do lat 3

Załącznik 81- M2 –Wniosek na funkcjonowanie – dzieci do lat 3 i dzieci niepełnosprawne

Załącznik 82- M2 - Wniosek o wypłatę dotacji zaliczkowej

Załącznik 83- M2 - Rozliczenie udzielonej dotacji

Załącznik 84- M2 - Sprawozdanie z realizacji zadania

 

MODUŁ 3

 

Moduł 3 - TWORZENIE NOWYCH MIEJSC Z FP – PODMIOTY INNE NIŻ JST

Załącznik 42 - M3 (T) - Wzór umowy na tworzenie nowych miejsc 

Załącznik 64 - M3 (T) - Kalkulacja kosztów

Załącznik 65 - M3 (T) - Program Inwestycji

Załącznik 66 - M3 (T) - Wniosek na tworzenie nowych miejsc

Załącznik 67 - M3 (T) - Rozliczenie udzielonego dofinansowania

Załącznik 68 - M3 (T) - Sprawozdanie z realizacji zadania

Załącznik 69 - M3 (T) - Roczne sprawozdanie z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 70 - M3 (T) - Algorytm obliczania dofinansowania do zwrotu

 

Moduł 3 - TWORZENIE I FUNKCJONOWANIE NOWYCH MIEJSC Z FP/RC – PODMIOTY INNE NIŻ JST

Załącznik 43 - M3 (T+F) - Wzór umowy na tworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc dla FP

Załącznik 44 - M3 (T+F) - Wzór umowy na tworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc dla RC

Załącznik 71 - M3 (T+F) - Kalkulacja kosztów dla FP/RC

Załącznik 72 - M3 (T+F) - Program Inwestycji dla FP/RC

Załącznik 73 - M3 (T+F) - Wniosek na tworzenie nowych miejsc dla FP/RC

Załącznik 74 - M3 (T+F) - Wniosek na funkcjonowanie dla FP/RC

Załącznik 75 - M3 (T+F) - Wniosek o zaliczkę na grudzień dla FP/RC

Załącznik 76 - M3 (T+F) - Rozliczenie udzielonego dofinansowania dla FP/RC

Załącznik 77 - M3 (T+F) - Sprawozdanie z realizacji zadania dla FP/RC

Załącznik 78 - M3 (T+F) - Roczne sprawozdanie z 5-letniego okresu trwałości dla FP/RC

Załącznik 79 - M3 (T+F) - Algorytm obliczania dofinansowania do zwrotu dla FP/RC

 

MODUŁ 4

 

Moduł 4 - FUNKCJONOWANIE MIEJSC Z FP– PODMIOTY INNE NIŻ JST

Załącznik 45- M4 - Wzór umowy na funkcjonowanie miejsc

Załącznik 85- M4 - Wniosek na funkcjonowanie – dzieci do lat 3

Załącznik 86- M4 - Wniosek o zaliczkę na grudzień

Załącznik 87- M4 - Rozliczenie udzielonego dofinansowania

Załącznik 88- M4 - Sprawozdanie z realizacji zadania 

 

Moduł 4 - FUNKCJONOWANIE MIEJSC W TYM DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z FP
– PODMIOTY INNE NIŻ JST

Załącznik 46- M4 - Wzór umowy na funkcjonowanie miejsc

Załącznik 89- M4 - Wniosek na funkcjonowanie – dzieci do lat 3 i dzieci niepełnosprawne

Załącznik 90- M4 - Wniosek o zaliczkę na grudzień

Załącznik 91- M4 - Rozliczenie udzielonego dofinansowania

Załącznik 92- M4 - Sprawozdanie z realizacji zadania 

 

Moduł 4 - FUNKCJONOWANIE MIEJSC Z RC– PODMIOTY INNE NIŻ JST

Załącznik nr 47- M4 - Wzór umowy na funkcjonowanie miejsc

Załącznik nr 93- M4 - Wniosek na funkcjonowanie – dzieci do lat 3

Załącznik nr 94- M4 - Wniosek o zaliczkę na grudzień

Załącznik nr 95- M4 - Rozliczenie udzielonego dofinansowania

Załącznik nr 96- M4 - Sprawozdanie z realizacji zadania 

 

Załącznik nr 97 - Deklaracja wekslowa

Załącznik nr 98 - Załącznik nr 1 do Deklaracji wekslowej - Oświadczenie współmałżonka

Załącznik nr 99 -Załącznik nr 2 do Deklaracji wekslowej - Oświadczenie wystawcy weksla

Załącznik nr 100 - Wzór tabeli opłat rodziców - funkcjonowanie modułów M3 i M4

 

Załącznik nr 1 - Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 -  "MALUCH + 2018"

Załącznik nr 2 - Ogłoszenie o konkursie - MALUCH + 2018

Załącznik nr 3 - Oferta konkursowa MALUCH +2018 (moduł 1a dla gmin)

Załącznik nr 4 - Program inwestycji (moduł 1a)

Załącznik nr 5 - kalkulacja kosztów (moduł 1a)

Załącznik nr 6 - oświadczenie o braku żłobków i klubów dziecięcych wpisanych do rejestru żłobków i klubów dziecięcych na dzień składania oferty konkursowej

Załącznik nr 7 - oferta konkursowa MALUCH +2018 (moduł 1b dla gmin)

Załącznik nr 8 - program inwestycji (moduł 1b)

Załącznik nr 9 - kalkulacja kosztów

Załącznik nr 10 - oferta konkursowa MALUCH +2018 (moduł dla gmin)

Załącznik nr 11 - kalkulacja kosztów

Załącznik nr 12 - oświadczenie o przeciętnej miesięcznej liczbie dotowanych dzieci w niepublicznych żłobkach i klubach dziecięcych w 2017 roku

Załącznik nr 13 - Oferta konkursowa MALUCH + 2018 (moduł 3 podmioty niegminne)

Załącznik nr 14 - program inwestycji

Załącznik nr 15 - kalkulacja kosztów

Załącznik nr 16 - oferta konkursowa MALUCH +2018 (moduł 4 podmioty niegminne)

Załącznik nr 17 - kalkulacja kosztów

Załącznik nr 18 - pytania i odpowiedzi

Załącznik nr 19 - wykaz ofert pozostawionych bez rozpatrzenia

Załącznik nr 20 - OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Moduł 1a gminne tworzenie funkcjonowanie

Załącznik nr 21- OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Moduł 1b gminne tworzenie i funkcjonowanie

Załącznik nr 22 - OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Moduł 2 gminne funkcjonowanie

Załącznik nr 23- OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Moduł 3 niegminne tworzenie i funkcjonowanie

Załącznik nr 24 - OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Moduł 4 niegminne funkcjonowanie

załącznik nr 25 – Wyniki M1a – dotacja finansowana z Rezerwy Celowej (RC)

załącznik nr 26 – Oświadczenie o przyjęciu dotacji z RC

załącznik nr 27 – Oświadczenie o kwalifikowalności VAT

załącznik nr 28 – Wyniki M1b – dotacja finansowana z Rezerwy Celowej (RC)

załącznik nr 29 – Oświadczenie o przyjęciu dotacji z RC

załącznik nr 30 – Wyniki M2 – dotacja finansowana z Rezerwy Celowej (RC)

załącznik nr 31 – Oświadczenie o przyjęciu dotacji z RC

załącznik nr 32 – Wyniki M3 – dofinansowanie z Rezerwy Celowej (RC) i z Funduszu Pracy (FP)

załącznik nr 33 – Oświadczenie o przyjęciu dotacji z RC

załącznik nr 34 – Oświadczenie o przyjęciu dofinansowania z FP

załącznik nr 35 – Oświadczenie o kwalifikowalności VAT

załącznik nr 36 – Wyniki M4 – dofinansowanie z Rezerwy Celowej (RC) i z Funduszu Pracy (FP)

załącznik nr 37 – Oświadczenie o przyjęciu dotacji z RC

załącznik nr 38 – Oświadczenie o przyjęciu dofinansowania z FP

 

Kontakt telefoniczny w sprawie Programu "MALUCH+" 2018:

058/ 30 77 581
058/ 30 77 423
058/ 30 77 124

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..