2016-11-24

Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH plus" edycja - 2017

DOKUMENTY DO POBRANIA

 

MODUŁ 1 (T) - TWORZENIE NOWYCH MIEJSC

Załącznik 22- M1 (T) - Wzór umowy na tworzenie nowych miejsc

Załącznik 28- M1 (T) -  Harmonogram rzeczowo-finansowy

Załącznik 29- M1 (T) -  Program inwestycji

Załącznik 30- M1 (T) -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na tworzenie

Załącznik 31- M1 (T) -  Wzór rozliczenia udzielonej dotacji

Załącznik 32- M1 (T) -  Wzór sprawozdania z realizacji zadania w ramach Programu Maluch plus                                   2017

Załącznik 33- M1 (T) -  Wzór rocznego sprawozdania z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 34- M1 (T) -  Algorytm obliczania dotacji do zwrotu

 

MODUŁ 1 (T+F) - TWORZENIE I FUNKCJONOWANIE NOWYCH MIEJSC

Załącznik 23- M1 (T+F)  - Wzór umowy na tworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc

Załącznik 35- M1 (T+F)  -  Harmonogram rzeczowo-finansowy

Załącznik 36- M1 (T+F)  -  Program inwestycji

Załącznik 37- M1 (T+F)  -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na tworzenie

Załącznik 38- M1 (T+F)  -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na funkcjonowanie

Załącznik 39- M1 (T+F)  -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji zaliczkowej za grudzień

Załącznik 40- M1 (T+F)  -  Wzór rozliczenia udzielonej dotacji

Załącznik 41- M1 (T+F)  -  Wzór sprawozdania z realizacji zadania w ramach Programu Maluch                                          plus 2017

Załącznik 42- M1 (T+F)  -  Wzór rocznego sprawozdania z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 43- M1 (T+F)  -  Algorytm obliczania dotacji do zwrotu

 

MODUŁ 2 – PODMIOTY GMINNE

Załącznik 24- M2 - Wzór umowy na funkcjonowanie

Załącznik 44- M2 - Wzór wniosku o wypłatę dotacji na funkcjonowanie

Załącznik 45- M2 - Wzór wniosku o wypłatę dotacji zaliczkowej za grudzień

Załącznik 46- M2 - Wzór rozliczenia udzielonej dotacji

Załącznik 47- M2 - Wzór sprawozdania z realizacji zadania w ramach Programu Maluch plus 2017

 

MODUŁ 2 – PODMIOTY NIEGMINNE

Załącznik 25- M2 - Wzór umowy na funkcjonowanie

Załącznik 48- M2 - Wzór wniosku o wypłatę dotacji na funkcjonowanie

Załącznik 49- M2 - Wzór wniosku o wypłatę dotacji zaliczkowej za grudzień

Załącznik 50- M2 - Wzór rozliczenia udzielonej dotacji

Załącznik 51- M2 - Wzór sprawozdania z realizacji zadania w ramach Programu Maluch plus 2017

 

MODUŁ 3

Załącznik 26- M3 - Wzór umowy na tworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc

Załącznik 52- M3 -  Harmonogram rzeczowo-finansowy

Załącznik 53- M3 -  Program inwestycji

Załącznik 54- M3 -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na tworzenie

Załącznik 55- M3 -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na funkcjonowanie

Załącznik 56- M3 -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji zaliczkowej za grudzień

Załącznik 57- M3 -  Wzór rozliczenia udzielonej dotacji

Załącznik 58- M3 -  Wzór sprawozdania z realizacji zadania w ramach Programu Maluch plus 2017

Załącznik 59- M3 -  Wzór rocznego sprawozdania z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 60- M3 -  Algorytm obliczania dotacji do zwrotu

 

 

 

MODUŁ 4

Załącznik 27- M4 - Wzór umowy na tworzenie i funkcjonowanie nowych miejsc

Załącznik 61- M4 -  Harmonogram rzeczowo-finansowy

Załącznik 62- M4 -  Program inwestycji

Załącznik 63- M4 -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na tworzenie

Załącznik 64- M4 -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji  na funkcjonowanie

Załącznik 65- M4 -  Wzór wniosku o wypłatę dotacji zaliczkowej za grudzień

Załącznik 66- M4 -  Wzór rozliczenia udzielonej dotacji

Załącznik 67- M4 -  Wzór sprawozdania z realizacji zadania w ramach Programu Maluch plus 2017

Załącznik 68- M4 -  Wzór rocznego sprawozdania z 5-letniego okresu trwałości

Załącznik 69- M4 -  Algorytm obliczania dotacji do zwrotu

 

DOKUMENTY DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA

 

Załącznik 71- Deklaracja wekslowa

Załącznik 72- Załącznik nr 1 do Deklaracji wekslowej - Oświadczenie współmałżonka

Załącznik 73- Załącznik nr 2 do Deklaracji wekslowej - Oświadczenie wystawcy weksla

 

Załącznik 70 - OTWARTY KONKURS OFERT NA FINANSOWE WSPIERANIE ZADAŃ Z ZAKRESU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH plus” 2017

 

Załącznik 1- Oferta konkursowa „MALUCH plus” 2017 (moduł 1)

Załącznik 2a- Oferta konkursowa „MALUCH plus” 2017 (moduł 2 – dla gmin)

Załącznik 2b- Oferta konkursowa „MALUCH plus” 2017 (moduł 2 – dla podmiotów niegminnych)

Załącznik 3- Oferta konkursowa „MALUCH plus” 2017 (moduł 3)

Załącznik 4 - Oferta konkursowa „MALUCH plus” 2017 (moduł 4)

Załącznik 5 - Program inwestycji (moduł 1,3,4)

Załącznik 6- Kalkulacja kosztów (moduł 1,3,4)

Załącznik 7- Wykaz Ofert Odrzuconych - MODUŁ 2 - "MALUCH plus" 2017r.

Załącznik 8- Wykaz Ofert Odrzuconych - MODUŁ 4- MALUCH plus 2017r.

załącznik 9 - Ogłoszenie wyników Moduł 1

Załącznik 10 - Ogłoszenie wyników Moduł 4

Załącznik 11- Ogłoszenie wyników Moduł 2

Załącznik 12 - Ogłoszenie wyników Moduł 3

Załącznik 13- Wzór oświadczenia o przyjęciu dotacji - moduł 1

Załącznik 14- Wzór oświadczenia o przyjęciu dotacji - moduł 2 - podmioty gminne

Załącznik 15- Wzór oświadczenia o przyjęciu dotacji - moduł 2 - podmioty niegminne

Załącznik 16- Wzór oświadczenia o przyjęciu dotacji - moduł 3

Załącznik 17- Wzór oświadczenia o przyjęciu dotacji - moduł 4

Załącznik 18 - Wzór oświadczenia o VAT - moduł 1

Załącznik 19- Wzór oświadczenia o VAT - moduł 2

Załącznik 20- Wzór oświadczenia o VAT - moduł 3

Załącznik 21 Wzór oświadczenia o VAT - moduł 4

 

 

Kontakt telefoniczny w sprawie Programu "MALUCH plus" 2017:

058/ 30 77 581
058/ 30 77 423
058/ 30 77 124

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..