2017-01-17
Zadania Oddziału Kancelaria Ogólna
1) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji zwykłej i specjalnej;
2) rozdzielanie i przekazywanie korespondencji, prasy codziennej, czasopism;
3) wprowadzanie do systemu elektronicznego obiegu dokumentów korespondencji zwykłej i
specjalnej;
4) przyjmowanie korespondencji niejawnej oznaczonej klauzulą "zastrzeżone" i "poufne";
5) prowadzenie składu chronologicznego oraz składu informatycznych nośników danych;
6) prowadzenie Zespołu Obsługi Klienta, w tym:
a) zapewnienie informacji o pracy urzędu dla klientów,
b) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej,
c) obsługa tablicy ogłoszeń urzędu,
d) prowadzenie rejestru kandydatów byłej Wojewódzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Gdańsku, w tym: wydawanie zaświadczeń niezbędnych przy likwidacji książeczek mieszkaniowych w banku, dostępnianie przechowywanej dokumentacji,
e) prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany ePUAP,
f) obsługa systemu tłumaczenia języka migowego on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących i słabosłyszących,
g) obsługa infolinii „Informacja dla Obywatela”.