2023-03-08
Samodzielne stanowisko pracy do spraw budżetu i pomocy technicznej
Do zadań realizowanych przez samodzielne stanowisko pracy do spraw budżetu i pomocy technicznej należy:
- przygotowywanie, realizacja i rozliczanie projektów wdrażanych przez urządw ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
- przygotowanie dokumentacji do kontroli trwałości projektów zrealizowanych przez urząd ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
- opracowanie projektu budżetu wydziału w układzie tradycyjnym w roku poprzedzającym rok budżetowy;
- opracowanie projektu planu finansowego urzędu w części dotyczącej budżetu wydziału, na podstawie wielkości wynikających z ustawy budżetowej;
- opracowanie projektu budżetu zadaniowego oraz sprawozdań z jego wykonania w części zadań realizowanych przez wydział;
- przygotowanie rocznego planu pracy wydziału oraz sprawozdań z jego realizacji;
- sporządzanie oraz aktualizacja analizy ryzyka zadań realizowanych przez wydział;
- przygotowanie oraz aktualizacja procedur zawartych w „Instrukcji Wykonawczej Kontrolera Krajowego w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku” w części dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
- przygotowanie propozycji aktualizacji regulaminu urzędu oraz regulaminu organizacyjnego wydziału oraz koordynacja prac w tym zakresie w ramach całego wydziału;
- przygotowanie projektów upoważnień Wojewody Pomorskiego.
Stanowiska pracy pracowników realizujących zadania Kontrolera Krajowego w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz ich wyposażenie współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027.